↗ till inläggetLaddade ner opera igår, tyckte inte om den så mycket↗ till inläggetDet finns ju också fördelar med Opera, som inte Firefox eller Chrome har. Liksom, vem orkar köra in userscripts i Greasemonkey var och en för sig i Firefox?Att prisa Opera som den bästa webbläsaren bara för det är den just du använder är barnsligt.
Visst att Firefox fungerar någolunda, men Opera, det är grejer det.
Bästa Webbläsare?
Du kommer lära dig. Tog mig några dagar. Fast i den nu. Anledning till att jag skaffa opera var för jag needa IRC xD
Internet Explorer är det vi använder, Firefox var najs och Chrome hör jag blandade åsikter om.
IE ftw.
Porrsurfing på IE för att man tar bort lätt Webbhistorik
Mozilla Firefox för seriöst kodande osv
↗ till inläggetLättare att ta bort det i Google Chrome ;)Porrsurfing på IE för att man tar bort lätt Webbhistorik
Mozilla Firefox för seriöst kodande osv
↗ till inläggetSjälva prylen är ju det att IE är världens största virusmagnet. Firefox har kalasbra skydd och förstår inte varför det skulle vara svårare att ta bort webbhistorik där. I Opera är det tillräckligt bra skydd för att bli godkänt imo.Porrsurfing på IE för att man tar bort lätt Webbhistorik
Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
Ctrl+Skift+Del
↗ till inläggetDu går på Verktyg (Skiftnyckel-ikonen) och klickar på "Ta Bort Sökdata".Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
↗ till inlägget↗ till inläggetDu går på Verktyg (Skiftnyckel-ikonen) och klickar på "Ta Bort Sökdata".Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
Sen finns det inkognitofönster, som inte sparar någon som alls information om vars man varit etc.
Har kört chrome ett litet tag nu och tycker det funkar perfa. Bättre än Opera imo då man måste trycka på ett trollspö varje gång man ska logga in samt så hängde det sig då och då.
↗ till inläggetNär sa jag något om Chrome? Jag har knappt använt den.Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
Collez: Annars så trycker man ctrl + enter.
↗ till inläggetHm, jag som brukar gå in på historik och rensa därifrån, vad är skillnaden?↗ till inläggetDu går på Verktyg (Skiftnyckel-ikonen) och klickar på "Ta Bort Sökdata".Testa Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
:iluvff:
↗ till inläggetHm, jag som brukar gå in på historik och rensa därifrån, vad är skillnaden?↗ till inläggetTesta Google Chrome hur tar man bort webbhistorik?
Du går på Verktyg (Skiftnyckel-ikonen) och klickar på "Ta Bort Sökdata".
Historik är bara en fin samling av alla sidor du varit inne på - Sen finns det Cookies och Forms som sparar allt annat. Tar du bara bort Historik kan jag på tre sekunder hitta alla sidor du varit inne på och vad du sökt på.
Att rensa all sökdata så som jag nämnde tar bort rubbet.
↗ till inläggetJapp fyfan, skins, tillägg, massa nödvändigt :)Firefox utan tvekan!
Grymmast av dom alla ofc!
Google Crome e bra och det e Fire Fox med men Internet Explorer e dåligt
Flock helt klart.
Jag har testat
Internet Explorer
Google Chrome
Mozilla Firefox
Safari
Internet Explorer
Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)
Google Chrome
Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)
Mozilla Firefox
Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)
Safari
Anväder just nu Apples super webbläsare. Måste säga att den är väldigt underskattad. Snabb, men det drar ner på smidigheten. Flikarna är jobbiga att nå + för att kunna klicka ner dem måste man först acceptera det. Dessutom är den inte speciellt snygg. Men pga hastigheten används den fortfarande. (Snabbast)
Återkommer då jag testat SeaMokey, Opera mm. Good bye!
↗ till inläggetJag har testat
Internet Explorer
Google Chrome
Mozilla Firefox
Safari
Internet Explorer
Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)
Google Chrome
Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)
Mozilla Firefox
Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)
Safari
Anväder just nu Apples super webbläsare. Måste säga att den är väldigt underskattad. Snabb, men det drar ner på smidigheten. Flikarna är jobbiga att nå + för att kunna klicka ner dem måste man först acceptera det. Dessutom är den inte speciellt snygg. Men pga hastigheten används den fortfarande. (Snabbast)
Återkommer då jag testat SeaMokey, Opera mm. Good bye!
"Snabbast nedladdning" på IE, det tror jag inte. Beror på helt vilken lina och dator du har.