💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Oj oj asså Beasts, Jaraxxus och Faction Champions one shottade i grand crusade 25. Wipefest på twins dock. De har tydligen buffad dom så att zerg taktiken inte funkar längre. Putricide är jävligt dryg i 25 manna asså... Kom till P2.(Skippat Rotface och Festergut eftersom jag inte kunde tanka förut och jag fick joina saven på Putricide.)

Aldrig funkar med zerg på twins lol. Han är inte buffad :) Han är ezmode om alla fokuserar.

Själv har jag gjort Daily HC på mina chars :)

Jag tror han menar corner-fucktaktiken.

Jag är inte ett fan av att göra allt det svåra fast snabbaste sättet, jag kör gärna dom helt vanliga taktikerna.

Nivå 1 · Novis

Dingade 77! Cold weather flying ^^, men behöver ändå 1.5k för 280%

Gjorde sen For The Horde, riktigt kul :)

15 Jan 2010
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Spenderade lite pengar och köpte en Mekigneers Chopper. Najs mount :)

Nivå 6 · Fuskare

post-68284-1263587648_thumb.jpg

!!

Nivå 2 · Novis

kört OS 10 manna :P

Nivå 5 · Fuskare

Levlat min shaman till 67 och kört raids på min wlock. :)

16 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Körde BT Pug, MH legendary droppades :D ninjad så klart.

Nivå 4 · Lärling

YEEAAAH. Twins nere i Togc 25. Körde corner tactic och jag lyckades arcane torrenta healen när de var 0,1 sekunder kvar o.O. Fick ett bälte, cloak och trinket från den runnen. 41k hp obuffad nu.

17 Jan 2010
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

YEEAAAH. Twins nere i Togc 25. Körde corner tactic och jag lyckades arcane torrenta healen när de var 0,1 sekunder kvar o.O. Fick ett bälte, cloak och trinket från den runnen. 41k hp obuffad nu.

twins är faktiskt skitlätt om man kör med 4 soakers och flyttar dem till varannan portal beroende på vad för ultimate saken dem gör

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

twins är faktiskt skitlätt om man kör med 4 soakers och flyttar dem till varannan portal beroende på vad för ultimate saken dem gör

mjo antagligen. Vi hade bara extremt tur denna gång eftersom om jag inte interruptat den dära healen på 0,1 sec hade de enragat och wipat raiden. Rekomenderar inte denna taktik då den är ganska jobbig. Vetefan om dps var låg dock, det var flertal på 10k+. Lägsta låg på 7-8k har ja för mig.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har levlat min mage från 31-42, tar 50 idag tror jag.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Har levlat min mage från 31-45, tar 50 idag tror jag.

31-45 nu

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lvlat min pala till 44 och kört lite hc på min rogue.

18 Jan 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Lyckades få alla ToC 5 prylar jag behövde, inkluderande trinketen på samma dag jag dingade 80. På morgonen igår kväll hade jag cirka 20k hp selfbuffed, nu har jag 28k.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Lyckades få alla ToC 5 prylar jag behövde, inkluderande trinketen på samma dag jag dingade 80. På morgonen igår kväll hade jag cirka 20k hp selfbuffed, nu har jag 28k.

På morgonen igår kväll? Hur länge har du spelat? :D
Nivå 3 · Lärling

tog lv 20 på min druid, körde min första dungeon och köpte ett mount :D

19 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Kört daily HC idag på druiden och JC daily!

Tvungen att skryta lite! Ligger på nionde plats på servern nu i gear och första plats som druid! :D

Nivå 16 · Legendfuskare

På en dag fick jag t9.5 handskar och byxor, wand för 25 triumphs, också ersatta jag mitt älskade turning tide (bästa vapnet för mages före 3.1) med en ilvl 232 eller nåt från en heroic som hade 30sp mer.

Fick ungefär 4% crit, 90sp, och lite haste på en dag :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

På en dag fick jag t9.5 handskar och byxor, wand för 25 triumphs, också ersatta jag mitt älskade turning tide (bästa vapnet för mages före 3.1) med en ilvl 232 eller nåt från en heroic som hade 30sp mer.

Fick ungefär 4% crit, 90sp, och lite haste på en dag :)

Surgeon's Needle?
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Surgeon's Needle?

Seethe heter vapnet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in