💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Körde ToC10hc gick bra fram till factor champs efter som halva vår raid var cloth och de hade både rogue och enhancement shammyn ute.. : / Men vi klarade det efter ett tag.

Börja köra lite på min hunard igen också

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Körde ToC10hc gick bra fram till factor champs efter som halva vår raid var cloth och de hade både rogue och enhancement shammyn ute.. : / Men vi klarade det efter ett tag.

Börja köra lite på min hunard igen också

Jag tycker ärligt att FC's är svårare än Anub och Val'kyrs på 10 HC :P dom är så jävla jobbiga.
15 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Horde vinner alltid WG på Skullcrusher så min horde har fått 434 stone keeper shards medan heroic spam, drog lite lätt 14x 2k honor och skickade till min alliance priest då jag orkar inte farma och stone keepers får man inte heller som alliance :)

---

Fattade först nu att jag borde bara spamma PoS FoS HoR normal istället för heroics, fixade en ny staff och Nighttime från FoS HC (blev lite carried av nå t10 gubbar :))

Senast ändrad:

18 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gått lite heroics och lite raider och lite saker som jag försökt få i veckor droppar men så förlorar man på roll igen.

Nivå 0 · Nykomling

Gjort lite Heroics och Gått Onyxia.

Nivå 0 · Nykomling

Dingat 20 me Druiden....

Nivå 0 · Nykomling

dingat 45 på druiden och ska väl köra en omgång på sunken temple innan jag går och läggar mig.

19 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gått Totc 10.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gått Totc 10.

Och hur gick det? :rolleyes:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gått Totc 10.

Och hur gick det? :rolleyes:

Vi wipa en gång på Anub'Arak, sen blev en tank och en healer dc sen leava alla ;(

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gått lite heroics och lite raider och lite saker som jag försökt få i veckor droppar men så förlorar man på roll igen.

Samma sak idag igen.
20 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

1% wipe på twins i 25man. Halva raiden var död och de skölda och healade på 1% >.<

edit: tog dem :D vann en chest

edit: 2222sp B)

edit: oj klockan var 2... trodde den var typ 12. Gonatt :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Maintankade ICC 10 för första gången och fick en ny ring & trinket. Tyvärr klarade vi inte Saurfang eftersom DPS'en inte var bra nog för att ta ner honom innan han gjorde enrage.

Nivå 0 · Nykomling

Körde också ICC10 fast som dps(och halva gruppen vad puggad), kom även också bara till Saurfang, förlorade ena tanken som fick strömavbrott så vi fick plocka in en pug tank som aldrig hade varit där förut, det gick inte så bra i början men vi lyckades inte ta ner honom kom bara till 5% <.< pga att vi inte hade någon som kunde kita addsen bra :/

Nivå 0 · Nykomling

Fick 6 archievements och 2 titlar samtidigt :D slå det.

http://upload.snelhest.org/images/100220WoWScrnShot_022010_135545.jpg

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fick 6 archievements och 2 titlar samtidigt :D slå det.

http://upload.snelhest.org/images/100220WoWScrnShot_022010_135545.jpg

Nice som satan.

Själv har man bara dingat 22 xD seegt.

Nivå 0 · Nykomling

Blivit lvl 72 och kört 3 70 raids. Fick 1 T4 och 2 T5 och lite random RP saker. :)

21 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Igår körde jag Ulduar Hardmodes. Från Flame Leviathan till Hodir(som vi misslyckades på). Ska fortsätta snarast.

Nivå 0 · Nykomling

Aktiverade mitt account igen, dingade 42 på rågen

24 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

80 nu då på palan :) (eller igår var det men)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in