Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.
...och blir det additional instances cannot be luanched...
edit: dog 10 sekunder efter en pull och ragequittade.
Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.
↗ till inläggetannars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.
OnTopic: Jag har sprungit runt I dalaran lite, och gjort Bode VoA25 och 10 på min Lock, inge drops D: dock droppade Grand Black War mammoth eller w/e den kallas på både 10 och 25 manna och båda på is bossen. Fick ingen dock :P
Sen har jag kört mest på min Shammy, är på sega leveln 66 och kommer sega fram tills 70 D:
Har även 1,2k dps med den på 2 60 target dummys atm :>
↗ till inläggetGrand Black War Mammoth, droppas den i 10? Är det inte bara Black War Mammoth, den för Stone Keeper Shards?↗ till inläggetannars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>Jag försöker göra detta men har dött när mobsen vart på 60% 2 gånger nu. Speccat om till hans specc dessutom.
OnTopic: Jag har sprungit runt I dalaran lite, och gjort Bode VoA25 och 10 på min Lock, inge drops D: dock droppade Grand Black War mammoth eller w/e den kallas på både 10 och 25 manna och båda på is bossen. Fick ingen dock :P
Sen har jag kört mest på min Shammy, är på sega leveln 66 och kommer sega fram tills 70 D:
Har även 1,2k dps med den på 2 60 target dummys atm :>
Den droppar i båda (:
WASD, varför sola dem? Är det värt det? Typ 0.1% chans att få en epic och man får bara 15 rep styck. Inte mycket loot heller. Slöseri med tid :)
WoW är slöseri med tid ;)
↗ till inläggetVakterna hjälpa inte till med alla mobs. Jag har hittat 2 mobs som ger rep + som vakterna hjälper till med.annars kan du ju alltid dra baks mobsen till npc'erna dom hjälper till att döda :>
Körde ICC25 Tog ner de 6 första bossarna, endast 1 bit caster gear droppade <.< och det var en ring... som bara var en liten uppgradering för mig så jag lät en annan lock i guilden få den. Asså det droppar aldrig något för casters i ICC när jag är där <.<
Jag har gått Totc 25 och fått en ny chest och waist :)
Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
↗ till inläggetVarför behöver du vänta? :sHar kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
↗ till inläggetDu kan köpa t10 delarna i Dalaran.Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
Maintankade totc 10 för guilden.
↗ till inläggetVart i Dalaran om jag får fråga? Emblem of frost vendorn säljer inte t10 i alla fall.↗ till inläggetDu kan köpa t10 delarna i Dalaran.Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage.
↗ till inläggetJaha så Blizzard gick tillbaka till att sprida ut allting istället för en och samma vendor, meh.Kolla wowhead bara. Typ http://www.wowhead.com/?npc=35496 om man är mage.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu kan köpa t10 delarna i Dalaran.Har kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
inte shoulders right? eller har jag fel?
Har för mig att man bara kan köpa dom inne i icc, och jag är saved för 10 nu så
↗ till inlägget↗ till inläggetHar kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
Du kan köpa t10 delarna i Dalaran.
Gå till venorsen som sålde t7/t8 en av dom säljer t10.
Eller joina en jävla raid och gå in i ICC :o
Kört ICC25, kom till Saurfang sen wipa vi pågrund av att ranged dps inte gjorde vad de skulle :s
↗ till inläggetEller joina en jävla raid och gå in i ICC :o
Det var så jag tänkte men, jag kunde bara köpa dom för typ en token och nåt annat emblem så jag antog att jag kom in i icc 25 eftersom jag är saved i icc10.
↗ till inläggetHar kört ICC 10 vann Soulthiefs braided belt men glömde köpa shoulders innan jag lämna gruppen, så jag måste vänta tills onsdag innan jag kan köpa dom :<
Du kan köpa t10 delarna i Dalaran.
Gå till venorsen som sålde t7/t8 en av dom säljer t10.
okej, tackar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in