↗ till inläggetVadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha↗ till inläggetJag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz).
Måste bara tillägga. FAILZ!!!!
Men ja. Är tsm med någon.
Är Du Ihop Me Någon?
↗ till inläggetVadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha↗ till inläggetJag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz).
[blix's Eyesight Enhancing Romance Goggles]
↗ till inläggetHan svarade ju på denna "är" som du är så besatt av.↗ till inläggetFrågan är inte "varit", utan "är".jag har varit ihop men inte nu längre
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har aldrig varit ihop med någon och ingen i min klass har heller inte varit ihop med någon... (lolz).
Vadå fail. Alla ser vell ut som .... "ass". haha
[blix's Eyesight Enhancing Romance Goggles]
Jag måste skaffa mig ett par .. xDDD
↗ till inläggetHan svarade ju på denna "är" som du är så besatt av.
Nej "Jag har VARIT"
Jag skiter i om han har varit.
Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot.
Tog slut idag. -.-' /cut
↗ till inläggetBli bög istället, emokuk.Tog slut idag. -.-' /cut
↗ till inlägget↗ till inläggetjag har varit ihop men inte nu längre
Frågan är inte "varit", utan "är".
Han svarade ju på denna "är" som du är så besatt av.
Nej "Jag har VARIT"
Jag har varit i Spanien, betyder välla fan inte att jag fortfarande är där? idiot.
Han skriver ju att han inte är här med någon. Jag skiter i vad du skiter i, det finns ingen regel om att man får ge mer information än vad själva frågan var.
din fisingvar
Nej "Jag har VARIT"
Han skriver ju att han inte är här med någon. Jag skiter i vad du skiter i, det finns ingen regel om att man får ge mer information än vad själva frågan var.
din fisingvar
Salam alekom!
Han skrev ju att han inte är det? varför så arg?
↗ till inläggetDu blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :oBlev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.
Om det är ironi kan du lika gärna säga det direkt, jag kommer inte förstå annars. :)
↗ till inläggetJag har 3 teorier på detta, vilken stämmer?↗ till inläggetDu blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :oBlev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.
Om det är ironi kan du lika gärna säga det direkt, jag kommer inte förstå annars. :)
1. Båda var drunk
2. Båda är fjortisar
3. Han ljuger
Nej "Jag har VARIT"
Hahaha, du är så bra på att dissa folk!
"Varit" är ju perfekt-formen av "är", och han svarade mycket väl på om han var tillsammans med någon. Svaret var nej, som du förhoppningsvis förstod. Sen att han utvecklade det svaret, eftersom att endast "ja" och "nej"-svar på ett forum är ganska meningslöst, det kan helt enkelt du skita i.
↗ till inlägget↗ till inläggetBlev tsm med en tjej igår kväll, sedan slagga hon och då hade vi sexy time. giggity.
Du blev tillsammans med en tjej och hade sex samma kväll? :o
Jag har 3 teorier på detta, vilken stämmer?
1. Båda var drunk
2. Båda är fjortisar
3. Han ljuger
No that's ignorant.
Svar: kåta + skräckfilm = score
Fast alltså frågan var ju "Är du ihop med någon", inte har du varit tillsammans med någon.Hahaha, du är så bra på att dissa folk!
"Varit" är ju perfekt-formen av "är", och han svarade mycket väl på om han var tillsammans med någon. Svaret var nej, som du förhoppningsvis förstod. Sen att han utvecklade det svaret, eftersom att endast "ja" och "nej"-svar på ett forum är ganska meningslöst, det kan helt enkelt du skita i.
En skillnad där.
Har en jättesöt tjej ^_^
Fråga chans? Det gjorde man väl när man var lite mindre. För mig gled vi bara ihop genom att visa att man brydde sig om varandra och var sig själv
Nej, inte just nu.
Nepp jag är inte ihop med nån
Jo för tillfället men ska göra slut idag
↗ till inläggetTo bad =/onT: Nej, inte änJo för tillfället men ska göra slut idag
Nepp :( men va välldigt popis förr
↗ till inläggetTrodde du aldrig haft några vänner... Med tanke på din tråd jag nyss läste.Nepp :( men va välldigt popis förr