💬
Logga in
Fuska.se

Crusadesage.se Nya Spelet

100 svar · startad

Bra du borde göra så man kan ändra banner till dom båda.

//ZeRoZ

Edit:

Har en till banner här

tryck här

Senast ändrad:

Spelet är uppe igen nu!

Spelet är nere igen men har du set mina två banners skriv till mig i spelet om du vill använda dom.

//ZeRoZ

Edit:

uppe igen.

Senast ändrad:

Det har hoppat upp och ner hela tiden sen det startade igår. Nu är den nere igen.

De är nån bugg för jag har attackerat hur många som helst men får inga pengar eller xp :S

↗ till inlägget

Det har hoppat upp och ner hela tiden sen det startade igår. Nu är den nere igen.

Servern var inte nere en enda gång igår så jag förstår inte ditt påstående. Idag däremot gick servern ner och det kan självklart ha inträffat igen (fullt normalt, servrar som varit nere funkar inte alltid perfekt direkt) och det kan jag inte göra någonting åt huvudtaget. Nu ska det dock fungera bra :)

Vill också meddela att du har fått din önskan uppfylld, man kan anfalla folk i level 5 men inte under.

Och SnowppeN det är en välkänd bugg som är det enda som utreds just nu.

Den har gått ner en minut då och då enda sen den startade. Jag kollade med kompisar och den går ner för dem vid exakt samma tillfällen.

Då vore det ju bra om ni berättade det för mig på ett annat sätt en detta. Men jag har i alla fall inte märkt någonting och jag var online hela dagen igår. Men som sagt, jag kan inte påverka servern.

Nu har jag reducerat tiden man är i sjukhuset till 1 minut. 1 minut kan låta som lite, men det är trots allt ett litet tag.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Bra du borde göra så man kan ändra banner till dom båda.

//ZeRoZ

Edit:

Har en till banner här

tryck här

Jag tycker att denna banner var väldigt ful.
1 Feb 2010

Jag tycker vår nyvarande är lite som en baby banner men alla har olika smaker.

Ja alla har olika smaker så är det ju^^

Det roliga med den vi har nu är ju sarkasmen i bilden.

Jag kan svära på att jag har spelat detta spelet innan, fast på engelska. Har du köpt det av Wizrpg kanske?

Great spel! :)

Tack ZNK!

Senast ändrad:

Oj vad originellt spelet var då. :glare:

För att väcka mitt intresse så krävs det ett spel som har en annan grundidé än att bara göra stötar och hamna i finkan.

↗ till inlägget

Oj vad originellt spelet var då. :glare:

För att väcka mitt intresse så krävs det ett spel som har en annan grundidé än att bara göra stötar och hamna i finkan.

You better belive :lol:

Alla har olika smak, så är det bara. Det enda man gör är ju inte att levla och jag vet att det kommer bli ännu roligare ju mer spelare som blir medlemmar men alla har som sagt olika smak :)

Hade varit kul om du lagt in mer saker man kan köpa , MER VAPEN OCH FÖRSVAR :D XD

EDIT: Fail

Senast ändrad:

Jag testade liknar biltjuv! jag heter samma sak som här på fuska

2 Feb 2010

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT

↗ till inlägget

TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT

Lol, jag gillar ju textbaserade spel men det här var inte särskilt kul ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in