har inte så Mkt spelar på det kanske 1 elr 2 gånger i månaden (har det hos pappa)
ungefär 389
har inte så Mkt spelar på det kanske 1 elr 2 gånger i månaden (har det hos pappa)
ungefär 389
2430 GS nu hehe....
39 990
tror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o
Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det.
Pissed off.....
↗ till inläggetDet måste vara nåt system fel :otror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o
Jag var fortfarande på samma ställe i spelet men hade inte de achivementsen som man får när man klarar det.
Pissed off.....
Tror det blir om man har fått offline och live achievements ...
Och sen flyttat allt till en ny hårddisk ...
Gjorde du d kns ? :P
Annars vettefan :S
40 730 tror jag.
63795. Fick en jävla massa av att klara ME2.
1750 = Prooooooo? ;D
2600 GS
↗ till inlägget↗ till inläggetDet måste vara nåt system fel :otror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o
Pissed off.....
Va i sjuttsingen är d kns?
↗ till inlägget↗ till inläggettror 12000 någonting. 500G försvann från mitt Fable II, bara sådär :o
Pissed off.....
Det måste vara nåt system fel :o
Va i sjuttsingen är d kns?
de kanske...
3890g.
570G.
2730 G :P
2600 GS på mitt oflline konto och 460 på mitt LIVE konto. Dem flesta från Halo 3 då.
1000G på Modern Warfare 2 nu :)
Gamescore: 2650 - Jag spelar inte så mycket 360 mer, jag måste köpa något roligare spel (:
40 900
745 på mitt Live acc och 2600 på mitt offline.
41 500 efter att ha fått 600 G hitills på Aliens vs Predator.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in