💬
Logga in
Fuska.se

Gta 4 (iv)

34 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gå till Romans hus, en bit bredvid finns en liten trottoar kant och sen finns ett fall på 15 meter.

Väldigt underhållande att putta ner folk därifrån.

Brukar också spela Free-Mode utan Friendly-fire, sen slå iväg folk med helikopter.

menar du huset i bohan? vart finns fallet?

Menar han inte verkstaden i första staden?

8 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

jaha nu fattar jag, han menar huset som blev uppbränt, typ där brucie bor är det ju värsta stupet ner, man kan typ knuffa ner folk uppifrån för på ett ställe finns det inget staket. (y) bra tips ska prova :P

man kan också skaffa många poliser efter sig och sen klättra upp på något högt som bara har en stege till sig som t.ex. en lyftkran. sen när poliserna klättrar upp så tar man bara ett basebollträ och slår ner de så de faller ^^

20 Jan 2010
Nivå 1 · Novis

1: Skaffa en fet SUV, sen försöker du ramma andra bilar från sidan, om ett tag så kommer gatorna att se ut som en katastroffilm!

2: Gå till andra huset (Det som man får när första lägenheten brinner upp) Mittemot där står ett psykfall och svamlar om himmel och helvete (Bokstavligt talat.

3: Gå till huset ovanstående, hoppa upp på garderoben där, om inget häder första gången, försök igen några gånger, sedan får du en överraskning! OBS! Hoppa bara upp från sidan.

4: Gå till Playboy X loft, döda en eller två poliser på gatan, sedan flyr du upp i lägenheten, stå sedan och snipa poliser på marken! Dom kutar runt yra höns!

5: Skjut med RPG i marken, och se hur högt och långt du flyger. Du kommer dock dö...

6: Hoppa ut framför en bil med SMG, RPG, shotgun, pistol eller automatgevär, tryck på avtryckaren när du blivit påkörd och håll in!

7: Ordna trafikkaos på nån motorväg!

8: Ordna trafikkoas på nån motorväg, sen spränger du skiten!

9: Slå på alla taxibilar du ser! (Inte med basebollträ, för att undvika polis)

10: stå och Snipa på en byggnad där poliserna inte kommer åt dig!

24 Jan 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Gör swingset glitch.

27 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jaha nu fattar jag, han menar huset som blev uppbränt, typ där brucie bor är det ju värsta stupet ner, man kan typ knuffa ner folk uppifrån för på ett ställe finns det inget staket. (y) bra tips ska prova :P

man kan också skaffa många poliser efter sig och sen klättra upp på något högt som bara har en stege till sig som t.ex. en lyftkran. sen när poliserna klättrar upp så tar man bara ett basebollträ och slår ner de så de faller ^^

Helikoptrarna då ? :)
30 Jan 2010
Nivå 1 · Novis

Hitta en jäkligt kul sak, far ut med Roman, (Vad spelar ingen roll) spring upp i Playboy X loft, kuta som fasicken och hoppa till byggnaden intill, kolla sen på Roman! LOL!

3 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

En grej som jag tycker är roligt är att köra med en bil och blocka dörrarna på någon resturang så att snutarna inte kommer in och leka rånare :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling

jag tycker det är kul att flyga så högt som möjligt med helikopter över times square (star junktion) och sedan luta framåt och sänka ner dig (LT på xbox, L2 på ps3, S tror jag på dator) och typ störta ner mot människorna ^^ eller flyga lågt över marken vid den långa raksträckan på andra ön, typ från toppen till botten och flyga in i bilarna eller träffa de med rotorbladen. sjukt skoj!

4 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

leta efter myter? Rätt kul.

Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes:

"No hidden content this way"

Men asså det är ju kul o leka tjuv o polis med andra spelare om man har Xbox live :D

Typ råna Burger shot och sen blir man tagen av en polis... Skitkul :D

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

leta efter myter? Rätt kul.

Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes:

"No hidden content this way"

Men asså det är ju kul o leka tjuv o polis med andra spelare om man har Xbox live :D

Typ råna Burger shot och sen blir man tagen av en polis... Skitkul :D

du det här har inget med gta att göra men, där det står slipknot is the best band ever ska koden vara

<font type="font namn"> "TEXT" </font> så är det iaf i hemsidor ^^

Nivå 3 · Lärling

Jag vet var det är Du ommer få en Överaskning annars kan du ju åka till Ett Garage där du gjorde ett uppdrag där man fick snutarna bakom sig och bakom där hitta en Överaskning :D

vilket garage har du någon karta ele nåt? :huh:

6 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag vet var det är Du ommer få en Överaskning annars kan du ju åka till Ett Garage där du gjorde ett uppdrag där man fick snutarna bakom sig och bakom där hitta en Överaskning :D

"vilket garage har du någon karta ele nåt? :huh:"

allra längst upp på tredje ön, på kartan ser du typ en stig som delar upp sig i tre, följ den i mitten så kommer du till garaget ;)

Senast ändrad:

31 Mar 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Vet inte om några andra har sagt detta men; sladda runt med valfri bil på stranden är rätt najs om man inte har nått bättre för sig.

Bra tips, ska testa dem nån gång.

6 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gå in i ett sjukhus och bränna up alla?

Kul när snuten kommer :D

Jag och min kompis hoppade upp på ett tak och stog kasta ner eld på snuten... sjukt kul

27 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

jag vet ett! åk till andra ön och leta upp tunnelbana. på baksidan vid nergången ställer du en bil med nosen imot!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in