💬
Logga in
Fuska.se

Då Var Det Dags Igen!

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Nu börjas det igen, shamanen slängdes i sopkorgen och nu ska det lvlas en ny fräsch gubbe.

Undrar dock vilken. Har funderat på hunter eller paladin men är osäker. Jag lurar mest åt paladin, för jag körde på en lvl 30 hunter och tröttnade rätt så snabbt. Men är paladins bra i högre lvls?

Nivå 5 · Fuskare

Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas.

De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps).

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ja, paladins är bra i högre lvls. Har en dåligt gearad lvl 80 pala - tar alla i pvp förutom andra bättre gearade palas.

De duger i PvE också, en i mitt guild har 10k dps på bossar som Saurfang, dvs där det bara är att nuka (iaf som melee dps).

Vilken specc?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken specc?

Retribution. Melee dps är alltid retri :s
Nivå 8 · Veteranfuskare

Palas är roliga och enkla att lvla också, tar alla i AV osv. :) väldigt op i 60

Nivå 7 · Fuskare

Stötte på en Lvl 60 paladin som mötte typ 10st lvl 60-70 i AV och tog allihopa.

Drog därifrån fort som fan..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Lvl 60 som tar ~10 st 60-70, vad spelar du på för bög battlegroup?
7 Mar 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Pala är mest lämliga klassen för PvP, finns massa möjligheter och kombinera speccsen.

Du kan spela Retribution, Holy och Prot på två inriktningar. Trots att deras protspecc är för tanking så gör dem sjuk skada. Just nu har Prot Warriors och Prot Palas börjat äga på arena, sjukt!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hmm, nerfade de inte protadins i PvP nygligen?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lvl 60 som tar ~10 st 60-70, vad spelar du på för bög battlegroup?

*spelade på Arathor

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo men typ 3% mindre dmg på hammer of righteous eller nått, pumpar fortfarande sjuk skada.
8 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo men typ 3% mindre dmg på hammer of righteous eller nått, pumpar fortfarande sjuk skada.

Som satan. När jag tankar toppar jag DMG listan och steker alla i AV xD

OnT: Kör Paladin. Lätt värt.

Nivå 1 · Novis

Vill du ha en faceroll klass utan någon som helst skill involverad, go ahead.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Alla klasser är lätta att spela men svåra att bemästra. Paladins are no different.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Alla klasser är lätta att spela men svåra att bemästra. Paladins are no different.

Bara Mycket Lättare att Bemästra en Paladin.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det går att säga om varje klass.. Det är bättre att acceptera och adaptera till läget istället för att klaga på att andra är OP.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det går att säga om varje klass.. Det är bättre att acceptera och adaptera till läget istället för att klaga på att andra är OP.

Det finns alltid en bättre klass/spec/racial, just nu ligger allt det på Prot Human Paladin.

Försök spela Resto Shaman eller Frost Mage på hög rating och du får smisk. Sen titta på hur prot palas på hög rating spelar, jävla retards rly, keyboard turnar och backpeddlar...

9 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18

Vad är bäst prot pala eller ret pala?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Beror på hur du vill spela.

Nivå 4 · Lärling

du kan ju alltid försöka lån ngn kompis acc och testa dig fram vilken klass som är i din smak.

Hunter och paladin är 2 helt olika klasser att spela, och det är bara du själv som kan avgöra vilken du tycker är roligast

(protpalas fick en nerf på hp't har jag för mig, tog bort vår hp bonus från talenten vilket gav oss lite lägre stats oxå, men de gjorde den bara lite mer jämlik dom andra tank klasserna)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in