💬
Logga in
Fuska.se

Är Denna Dator Bra?

129 svar · startad

Pris: 4 300:- Typ: Stationära datorer Plats: Luleå

Står ju helt klart på länken du skickade.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #42
↗ till inlägget

Pris: 4 300:- Typ: Stationära datorer Plats: Luleå

Står ju helt klart på länken du skickade.

Okej, men jag glömde det eftersom att han sa att jag skulle få allt för 3800kr, och bara datorn för 2800kr :P.

Blir nog att köpa den datorn!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den är kass.

Nivå 3 · Lärling

wtf Windows XP med 4 GB ram tar inte Xp bara 2 Gb i ram, överskrider man 2 GB på XP blir väll datan hellt cp eller har jag helt fel?

↗ till inlägget

wtf Windows XP med 4 GB ram tar inte Xp bara 2 Gb i ram, överskrider man 2 GB på XP blir väll datan hellt cp eller har jag helt fel?

Du har helt fel.

Xp tar typ 512 mb i ram.

Och du kan ha 6 gb ram med XP, Men det behöver dock vara 64 bit om det är över 3.25 gb ram.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du har helt fel.

Xp tar typ 512 mb i ram.

Och du kan ha 6 gb ram med XP, Men det behöver dock vara 64 bit om det är över 3.25 gb ram.

Förvirra inte någon nu, för att ha 6 Gb RAM med XP måste operativsystemet vara 64 bitars. Det finns dock till XP men det är otroligt dåligt, absolut noll stöd för spel och program.

Jag vet, jag har provat.

Det "behöver" inte vara 64 bitars om du har över 3,25 Gb RAM, utan det kommer bara gå att utnyttja så mycket.

Datorn kommer inte heller "bli hellt cp" ifall du har mera.

Nivå 4 · Lärling

vet en som kör med xp x64 och det funkar bättre nu än för 2-3år sen

men xp x86 funkar bättre

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

vet en som kör med xp x64 och det funkar bättre nu än för 2-3år sen

men xp x86 funkar bättre

Jasså?

Jag hade inte ens möjlighet att installera drivrutinerna till min nätverksdongel.

Då det inte hade stöd för programvaran.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #49

Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0

Nej, Köp något bättre.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #51
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, Köp något bättre.

Vad är det som inte är bra med den då? Det som jäg kräver är att man ska kunna köra MW2 utan lagg, och det kan man på den.
Nivå 4 · Lärling
Jag hade inte ens möjlighet att installera drivrutinerna till min nätverksdongel.

Då det inte hade stöd för programvaran.

det enda han hade problem med var ljudkortet

Nivå 11 · Veteranfuskare

Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #54
↗ till inlägget

Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället?

Har inte så mycket pengar :(
Nivå 11 · Veteranfuskare

För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #56
↗ till inlägget

För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator...

Vadå då? Bara det finns kvitto/garanti så ;)
Nivå 11 · Veteranfuskare

Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #58
↗ till inlägget

Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn.

Nej, men jag bor i Luleå så att jag kan åka och kolla så att den funkar innan jag köper den.

Jag säger detta till dig nu;

Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop.

16 Mar 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #60
↗ till inlägget

Jag säger detta till dig nu;

Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop.

Ehm, jag har aldrigt snackat om att köpa någon bärbar :S

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in