Pris: 4 300:- Typ: Stationära datorer Plats: Luleå
Står ju helt klart på länken du skickade.
Pris: 4 300:- Typ: Stationära datorer Plats: Luleå
↗ till inläggetOkej, men jag glömde det eftersom att han sa att jag skulle få allt för 3800kr, och bara datorn för 2800kr :P.Pris: 4 300:- Typ: Stationära datorer Plats: Luleå
Blir nog att köpa den datorn!
Den är kass.
wtf Windows XP med 4 GB ram tar inte Xp bara 2 Gb i ram, överskrider man 2 GB på XP blir väll datan hellt cp eller har jag helt fel?
↗ till inläggetDu har helt fel.wtf Windows XP med 4 GB ram tar inte Xp bara 2 Gb i ram, överskrider man 2 GB på XP blir väll datan hellt cp eller har jag helt fel?
Xp tar typ 512 mb i ram.
Och du kan ha 6 gb ram med XP, Men det behöver dock vara 64 bit om det är över 3.25 gb ram.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu har helt fel.wtf Windows XP med 4 GB ram tar inte Xp bara 2 Gb i ram, överskrider man 2 GB på XP blir väll datan hellt cp eller har jag helt fel?
Xp tar typ 512 mb i ram.
Och du kan ha 6 gb ram med XP, Men det behöver dock vara 64 bit om det är över 3.25 gb ram.
Förvirra inte någon nu, för att ha 6 Gb RAM med XP måste operativsystemet vara 64 bitars. Det finns dock till XP men det är otroligt dåligt, absolut noll stöd för spel och program.
Jag vet, jag har provat.
Det "behöver" inte vara 64 bitars om du har över 3,25 Gb RAM, utan det kommer bara gå att utnyttja så mycket.
Datorn kommer inte heller "bli hellt cp" ifall du har mera.
vet en som kör med xp x64 och det funkar bättre nu än för 2-3år sen
men xp x86 funkar bättre
↗ till inläggetvet en som kör med xp x64 och det funkar bättre nu än för 2-3år sen
men xp x86 funkar bättre
Jasså?
Jag hade inte ens möjlighet att installera drivrutinerna till min nätverksdongel.
Då det inte hade stöd för programvaran.
Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0
↗ till inläggetNej, Köp något bättre.Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0
↗ till inläggetVad är det som inte är bra med den då? Det som jäg kräver är att man ska kunna köra MW2 utan lagg, och det kan man på den.↗ till inläggetNej, Köp något bättre.Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0
Jag hade inte ens möjlighet att installera drivrutinerna till min nätverksdongel.Då det inte hade stöd för programvaran.
det enda han hade problem med var ljudkortet
Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället?
↗ till inläggetHar inte så mycket pengar :(Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället?
För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator...
↗ till inläggetVadå då? Bara det finns kvitto/garanti så ;)För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator...
Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn.
↗ till inläggetNej, men jag bor i Luleå så att jag kan åka och kolla så att den funkar innan jag köper den.Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn.
Jag säger detta till dig nu;
Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop.
↗ till inläggetEhm, jag har aldrigt snackat om att köpa någon bärbar :SJag säger detta till dig nu;
Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in