↗ till inläggetHaha, vägde mig nyss. Exakt 34kg! :D↗ till inläggetHur gammal är du?~155cm
~34kg
Min hund väger mer än dig och han är 2 årig dalmatin :o
Jag är tretton, fyller i oktober.
↗ till inläggetHaha, vägde mig nyss. Exakt 34kg! :D↗ till inläggetHur gammal är du?~155cm
~34kg
~162cm
~47kg
↗ till inläggetHaha, vägde mig nyss. Exakt 34kg! :D↗ till inlägget~155cm
~34kg
Hur gammal är du?
Du är liten för din ålder va? :o
Det finns ganska många andra som är lika långa som mig, men underviktig är jag.
189cm 100kg.
Mätte mig idag, är 177 cm.
Jag hade visst räknat fel på min längd...
184 Cm
66 Kg
Nu ska jag fläska på som bara fan till sommaren.
↗ till inläggetLiten betyder inte kort.Det finns ganska många andra som är lika långa som mig, men underviktig är jag.
171 Cm
52 Kg
1(3)37 cm
(1)33,7
Nice
100% Sant
~178 cm
~48 kg
↗ till inläggetDu är väldigt smal eller hur? Lite Anorektisk?~178 cm
~48 kg
↗ till inläggetDu kan väl inte veta om du är vältränad om du inte tränar? Du kanske bara tror att du är det :rolleyes:1.79cm lång och 62kg smal.
Är vältränad men.. tränar inte. :3
↗ till inlägget~178 cm
~48 kg
Ähum... du var ganska lång men skinny?
Jag är 167 cm lång tror jag, väger 49 kilo. Jag motionerade mycket förut när jag spelade basket men jag slutade, blev stressigt med skolan och friheten. Men snart kommer Sommaren och då ska jag köra hårt! Ska gå, springa och cykla in the fresch air B)
↗ till inläggetHan är inte anorektisk, han bara äter inte så mycket som han bör göra. Istället för att äta 2 gånger mer mat än mig så äter han hälften eller 3/4 av vad jag äter. :/↗ till inläggetDu är väldigt smal eller hur? Lite Anorektisk?~178 cm
~48 kg
Sen är du FAN INTE 178 ditt pucko, du är ju typ minst 183... <__<
Du är ju längre än Sinistral och han är 180. -.-
↗ till inläggetHan är inte anorektisk, han bara äter inte så mycket som han bör göra. Istället för att äta 2 gånger mer mat än mig så äter han hälften eller 3/4 av vad jag äter. :/
Han gjorde en ordvits på hans namn, skulle jag gissa.
Jag är runt 175cm lång och väger runt 80kg. Rör på mig minimalt och spenderar stor tid vid datorn eller Tvn.
Jag äter extremt lite, i vissa fall inget alls. Beror på att är kräsen utav helvete.
↗ till inläggetJa, för att man ser bara saker om man själv gör det, eller hur?↗ till inlägget1.79cm lång och 62kg smal.
Är vältränad men.. tränar inte. :3
Du kan väl inte veta om du är vältränad om du inte tränar? Du kanske bara tror att du är det :rolleyes:
↗ till inläggetemoboi?Jag är runt 175cm lång och väger runt 80kg. Rör på mig minimalt och spenderar stor tid vid datorn eller Tvn.
Jag äter extremt lite, i vissa fall inget alls. Beror på att är kräsen utav helvete.
käka mat, bliru fet kan du banta eller börja göra som normalt folk och röra på arslet once a while.
170cm och väger runt 50kg
↗ till inläggetkäka mat, bliru fet kan du banta eller börja göra som normalt folk och röra på arslet once a while.
Så jävla stor i käften man kan vara då.