Hej, kan någon hjälpa mig med att sluta lagga i smoken? min FPS ligger på 100 men när ja går in i smoken så går den ner till 20,30 FPS och då laggar man sönder i alla fall segt som f*n.
Tack för svar
// MvH Tortilla
i cs 1.6
Hej, kan någon hjälpa mig med att sluta lagga i smoken? min FPS ligger på 100 men när ja går in i smoken så går den ner till 20,30 FPS och då laggar man sönder i alla fall segt som f*n.
Tack för svar
// MvH Tortilla
i cs 1.6
Du nämnde inte vilket spel du rabblar om, och vi kan inte hjälpa dig med att det laggar för dig i "smoken" du får sänka grafikinställningarna/upplösningen.
↗ till inläggetupps, glömde de men fixade de nu. Men de lagga inte på min förra data som har ett sämre grafikkort och med samma upplösning.Du nämnde inte vilket spel du rabblar om, och vi kan inte hjälpa dig med att det laggar för dig i "smoken" du får sänka grafikinställningarna/upplösningen.
Ok. :D
Går det inte att "stänga av" smöke ? o;
Nej man kan ju fan inte ha no smoke i cs :P
Man kan fuska så det blir nosmoke :)
↗ till inläggetvadå fixa de? har inte fixat något alls, installerade spelet som vanligtHur fixade du problemet?
Samma här, men sedan jag ändrade på "Options"-Menyn (jag vet inte vad jag gjorde, bara klicka lite) så har det gått. :P :P :P
Fixa dina rates och ändra inställningar som ovanför sa.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in