Har sätt några som har sånhär när t.ex dator=forever är online så står det online och när han är offline så står det offline hur får man en sådan?
Habbo [bild]
Om du själv vill ha det får du börja med att lära dig HTML, CSS, PHP och MySQL.
Easy to get men orkar inte förklara. Är så inaktiv med habbo.
↗ till inläggetDum eller?Om du själv vill ha det får du börja med att lära dig HTML, CSS, PHP och MySQL.
Du behöver inga programmerings kunskaper för att ändra en liten sak på ett online spel.
↗ till inläggetOm tanken var att han skulle ha det på sin sida och att den skulle visa online/offline när någon var online eller offline.↗ till inläggetDum eller?Om du själv vill ha det får du börja med att lära dig HTML, CSS, PHP och MySQL.
Du behöver inga programmerings kunskaper för att ändra en liten sak på ett online spel.
Uttryck dig bättre nästa gång.
↗ till inläggetOm tanken var att han skulle ha det på sin sida och att den skulle visa online/offline när någon var online eller offline.↗ till inläggetOm du själv vill ha det får du börja med att lära dig HTML, CSS, PHP och MySQL.
Dum eller?
Jag tar inga order från 10 åringar.
Och, Det du trodde var ju ganska långsökt.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du själv vill ha det får du börja med att lära dig HTML, CSS, PHP och MySQL.
Dum eller?
Om tanken var att han skulle ha det på sin sida och att den skulle visa online/offline när någon var online eller offline.
Jag tar inga order från 10 åringar.
Och, Det du trodde var ju ganska långsökt.
Är du dum eller?
Jag skrev inte till dig.
Habbo-genierna briljerar.
Sen tycker jag också att TS kanske skulle förklara lite bättre, ifall han förväntar sig ett seriöst svar.
↗ till inläggetHar sätt några som har sånhär när t.ex dator=forever är online så står det online och när han är offline så står det offline hur får man en sådan?
Online betyder att han/hon är inloggad och Offline betyder att han/hon inte är inloggad. Du är helt jävla körd.
Online betyder att han/hon är inloggad och Offline betyder att han/hon inte är inloggad. Du är helt jävla körd.
P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,
P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12,P12
OnT: jag tror att han vill ha en bild som kommer upp när [random person] går online/offline
↗ till inlägget↗ till inläggetHar sätt några som har sånhär när t.ex dator=forever är online så står det online och när han är offline så står det offline hur får man en sådan?
Du är negativ mot alla och allt, Fundera om det finns något sätt att anmäla dig på? Personangrepp eller något sånt.
Ont: Har inte suttit där på flera år, Men kolla i inställningar om du hittar något liknade.