Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch?
Är det kyssen som är det farliga? :P
Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch?
↗ till inläggetOch utseende om det är så synligt ;) Antar att det är etik. Ingen vill ha en tjej med hårig rygg heller :)Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch?
↗ till inläggetDels estetiskt (jag vill ju kolla in i hennes ögon, inte på hennes mustasch), dels kysspraktiskt. Känner ibland hennes fjun när vi hånglar eller kysser varandra, och det är ju faktiskt ganska avtändande om jag börjar tänka på mustaschen istället för hur mycket jag tycker om att kyssa henne. XDVarför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch?
Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o
Så länge hon inte ser ut så här: http://i41.tinypic.com/241jvp4.jpg
Så behöver du nog inte egentligen oroa dig. ;)
Håller med Theshawty!
↗ till inläggetBra relation du har med din flickvän/pojkvän.Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o
Inte för att vara taskig eller liknande, men ibland undrar jag om ni som skriver lite privatare trådar på internet inte är rädd för att någon som känner tjejen/personen i fråga ser det här och känner igen er? :P
Gör som Smosh, fråga om Mario hade vart sexig utan mustasch.
↗ till inläggetHaha och det bedömer du efter att ha läst det där halvseriösa inlägget. XD↗ till inläggetBra relation du har med din flickvän/pojkvän.Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o
Förmodligen kommer jag bara prata med henne...
@Mezox: Det är därför fuska är så bra. :)
Här hänger mest killar och nästan bara spelnördar så chansen är minimalisk att hon skulle hitta det när jag postar det här. :D
Säg det bara till henne elr får du bestämma själv.
"Visst är vi helt ärliga mot varandra? Inga hemligheter? Vi älskar varandra, eller hur? Ehh... Asså... Du har typ lite m.... SMACK!! AJJE!!"
Nej, men antyd starkt att du bara är ärlig och att hon har lite fjun som faktiskt syns. Då tar hon säkert bort det, har svårt att tro att hon som tjej uppskattar fjunen....
Kul om hon hittar denna tråden.
Växer det inte ut nytt om hon rakar sig? Dra av de med en pincett (stavning?) när hon inte ser, svårt dock.
↗ till inläggetFörsökte du va ironisk där eller?Kul om hon hittar denna tråden.
Växer det inte ut nytt om hon rakar sig? Dra av de med en pincett (stavning?) när hon inte ser, svårt dock.
↗ till inläggetNej fan, det växer ut..↗ till inläggetFörsökte du va ironisk där eller?Kul om hon hittar denna tråden.
Visste inte jag.. :(
Skaffa feta mustachen själv och så säger hon säkert åt dig att raka dig så kan du säga GÖR'E SJÄLV eller SKA DU SÄGA!
I förhållanden måste man vara taktisk.
Haha, det var faktiskt en ganska bra idé.
tändare mohahaha å hoppas på att det bränner rötterna å allt :P eller så bränner du huden så hon får fetaste R et xD så det inte växer hår alls :D
Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.
↗ till inläggetHon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.
Eller vaxa?
↗ till inlägget↗ till inläggetHon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.
Eller vaxa?
Växer ut igen även om man vaxar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in