Blivit 78 på shamanen och tjänat ihop lite pengar.
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetVäljer nog att spara ändå. Tänker rusha upp till 80 nu bara så bryr mig inte så mycket om långa DPS köer till instancer.↗ till inläggetDu fattar inte hur mkt cash man sparar på Dual Spec. Epic fly köpte jag vääääldigt sent. Man behöver det inte egentligen tills cataclysm. Men det är ju fint att kunna rida sina achie drakes eller annat.Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying?
Level 57 atm.
Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :)
Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide?
↗ till inläggetHar med fått en massa dc's på sistone. Kunde få ca. 15 dc's per dag innan men nu har det fixat sig. Har ingen aning vad det kan bero på.Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :)
Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide?
Man blir ju lite rädd när allt blir dc'at helt plötsligt istället för att allt stannar i 30sec innan det dc'as som när man drar ut internet, man tror ju att nån annan loggar in då.
↗ till inläggeteller hur lol, rätt så creepy då den ena springer mot en vägg och den andra moonwalk framlänges x)Man blir ju lite rädd när allt blir dc'at helt plötsligt istället för att allt stannar i 30sec innan det dc'as som när man drar ut internet, man tror ju att nån annan loggar in då.
OnT: Dingade 70 idag!!! :D
Det är många som får random DCs sedan patchen vet jag.
Drog nästan 70 på roguen :P
Lämnat in alla marks för Honor nu :P Awesum.
↗ till inläggetOm du inte vill ha långa DPS-köer kn du byta server till The maelstrom.Väljer nog att spara ändå. Tänker rusha upp till 80 nu bara så bryr mig inte så mycket om långa DPS köer till instancer.
När jag spelade så fick man tank+healer direkt, men att få DPS var förjävligt.
Vi skulle till ett par folk idag så när alla skulle ta på sig hade jag ungefär 10 minuter på mig, så jag sätter på wow.
På något omöjligt sätt var allt laggfritt så jag skrev in lösenord och auth-key så loggades jag in, klickade enter dirr.
När jag klickade på queue och sen joinade (som healer) kom Enter grejen upp DIREKT, alltså verkligen på någon millisekund.
Så kommer jag in i en grupp med folk där ALLA, hade antingen Kingslayer eller Ashen verdict och över 5.8k+ gs.
Allt kördes på 5-6 minuter, vi körde gun'drak, skippade eck.
↗ till inläggetLyckost -.-Vi skulle till ett par folk idag så när alla skulle ta på sig hade jag ungefär 10 minuter på mig, så jag sätter på wow.
På något omöjligt sätt var allt laggfritt så jag skrev in lösenord och auth-key så loggades jag in, klickade enter dirr.
När jag klickade på queue och sen joinade (som healer) kom Enter grejen upp DIREKT, alltså verkligen på någon millisekund.
Så kommer jag in i en grupp med folk där ALLA, hade antingen Kingslayer eller Ashen verdict och över 5.8k+ gs.
Jag har börjat köra double ret i arena, vi ska ta 1,8k snarast. Det är jävligt kul ska jag säga.
↗ till inläggetSicken tur!Vi skulle till ett par folk idag så när alla skulle ta på sig hade jag ungefär 10 minuter på mig, så jag sätter på wow.
Skulle till orgrimmar för att fixa cobalt set, och jag märkte detta. kolla min gearscore x)
80 på min Shaman : D
74 på rogue.
65 på min druid, hammnat 5 på alliance listan i alterac valley. episkt att höra en dwarf skrika for khaz modan när nästan hela deras styrka stormar våran bas enligt mig :D
30% av servern blev tydligen disconnectad ikväll under våran icc25. 8 i våran grupp och ungefär lika många i andra grupper som sas i General chatten kunde inte logga in.
Kan inte heller logga in, iaf inte på servern jag spelar på. Kan logga in på 2 andra servers jag har chars på fast inte någon annan. Står bara "Connected" sen händer inget mer, och ibland connectas man och blir disconnectad igen <.<
Hahaha, har hittat en till bugg.
Om du loggar ut i början av en random hc och loggar in nästa dag (du måste ha loggat in först innan klockan 03:00 då allt resetas) så får du 2 badges och 13g, alltså du completar instancen.
Dock ska du inte logga ut, du ska klicka alt-f4 efter första bossen i en instans, har provat två gånger, och det har funkat.
EDIT: ska förklara lite bättre..
Gå in i en random HC och köra första bossen, sen kan du antingen ge en anledning för sudden dc eller bara klicka alt-f4, nästa dag så när du loggar in kommer du se 'achievement'-rutan för att ha klarat en instans, och du har fått 2 triumphs och 13g :)
↗ till inläggetDu blir saved för instancen och resten av gruppen gör klart den med dig "inne" i instancen.Hahaha, har hittat en till bugg.
Om du loggar ut i början av en random hc och loggar in nästa dag (du måste ha loggat in först innan klockan 03:00 då allt resetas) så får du 2 badges och 13g, alltså du completar instancen.
Dock ska du inte logga ut, du ska klicka alt-f4 efter första bossen i en instans, har provat två gånger, och det har funkat.
EDIT: ska förklara lite bättre..
Gå in i en random HC och köra första bossen, sen kan du antingen ge en anledning för sudden dc eller bara klicka alt-f4, nästa dag så när du loggar in kommer du se 'achievement'-rutan för att ha klarat en instans, och du har fått 2 triumphs och 13g :)
Tror till och med du kan logga in efter du vet att dem har gjort klart instancen, kanske 1-2h efter beroende på grupp.