💬
Logga in
Fuska.se

Skumt På D2 I Source.

15 svar · startad

Trådstartare #1

post-77779-1269797530_thumb.jpg

På golvet här i D2, vid bombplats B. Var golvet bara rosa, på alla servrar. Har det hänt er någongång?

Nästa dag var det borta :o

Jo,några gånger har allt blivit rosa och svart men ej på dust2,Det kan kanske bro på server för när jag spelar på en annan går det bort ;)

29 Mar 2010
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jo,några gånger har allt blivit rosa och svart men ej på dust2,Det kan kanske bro på server för när jag spelar på en annan går det bort ;)

För mig var det på alla servrar.

prova starta om css!

Det är därför man kör 1.6 :)

EDIT:

#3 minifuskare, WOHO! =D

Senast ändrad:

Trådstartare #6
↗ till inlägget

EDIT:

#3 minifuskare, WOHO! =D

Jag kan typ inte.. Jag får en Shock när jag spelar 1.6. Grafiken flashar mina ögon och jag dör :/.

Source is da best<3 :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

EDIT:

#3 minifuskare, WOHO! =D

Jag kan typ inte.. Jag får en Shock när jag spelar 1.6. Grafiken flashar mina ögon och jag dör :/.

Source is da best<3 :D

håller med

Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css.

Moderator
↗ till inlägget

Spelkänslan är bättre på 1.6 och man får kämpa för en kill, Räcker med 1 knappklick på css.

Jag skulle säga tvärtemot. Enklare att döda på 1.6 än på css.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHA!

Du kan spraya på 1000000 meters avstånd på Source och få hs.

Skitspel.

Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHA!

Skitspel.

Det är ingen i jämfört när man kan skjuta genom betongväggar, berg dyl. på 1.6.

Det där om att spraya och få hs på avstånd händer lika mycket i 1.6, så jag vet inte vad som får dig tro att det bara händer på source.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHA!

Skitspel.

Det är ingen i jämfört när man kan skjuta genom betongväggar, berg dyl. på 1.6.

Det där om att spraya och få hs på avstånd händer lika mycket i 1.6, så jag vet inte vad som får dig tro att det bara händer på source.

Jo det kan hända, Men myckkkkeet enklare på source.

Jag har spelat båda.

Och source är 1000 gånger enklare.

30 Mar 2010

Raptomex: Har du spelat 1.6? Tycker själv spelkänslan är bättre på 1.6 och man får faktiskt kämpa för en kill, Självklart så kan man göra 1 shot men man får fortfarande kämpa för en kill. Hur är det med scouten? Är det inte 1 skott ungefär vid magen = Död?

Så är det inte på 1.6.

Moderator
↗ till inlägget

Raptomex: Har du spelat 1.6? Tycker själv spelkänslan är bättre på 1.6 och man får faktiskt kämpa för en kill, Självklart så kan man göra 1 shot men man får fortfarande kämpa för en kill. Hur är det med scouten? Är det inte 1 skott ungefär vid magen = Död?

Så är det inte på 1.6.

Klart som fan att jag har spelat 1.6, annars så skulle väl jag inte skriva att det är lättare på 1.6.. -.-'

Tja, om du nu är så leet så borde du väl veta att scouten gör likadan damage på båda två. 2 skott krävs, om du nu inte gör en hs alt. träffar en som redan har lågt hp.

Senast ändrad:

31 Mar 2010

Syftar på 100hp. Men jag är inte leet, Förlåt om du blev sur nu då. Men det var en fråga bara.

Ok, Visste inte om det på CSS. Men tack för svaret

4 Apr 2010

Börjar inte tråden gå ur styr?

OnT: Jag hade det förut, efter ett tag gick det bort. Men jag stör mig inte direkt på det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in