💬
Logga in
Fuska.se

Den Stora Vad Heter Låten?-tråden

157 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Vad heter låten i eftertexten?? :D

Har skrivit det i kommentarerna också men pallar verkligen inte att vänta.. :D

Jag tror ni flesta har hört den.. Den har gått på radion också.. tror jag

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Låten heter Somewhere over the Rainbow, men den låten är omgjord ca 1000000 gånger så vad artisten heter vet jag inte. Jag vet bara att han är tjock, sök på youtube efter låtnamnet så bör han vara bland top 10 sökresultat eller ngt.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Låten heter Somewhere over the Rainbow, men den låten är omgjord ca 1000000 gånger så vad artisten heter vet jag inte. Jag vet bara att han är tjock, sök på youtube efter låtnamnet så bör han vara bland top 10 sökresultat eller ngt.

Tack jag hittade den!

Fan va förvånad jag blev när jag såg att han var tjock och att det var en kille :o

11 Mar 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Israel Kamakawiwo'ole tror jag han hette.

Själv tycker jag han är grymt bra, men synd att han har dött. :(

13 Mar 2010

Tjena!

Undrar bara vad låten som spelas i bakgrunden heter på denna hemsidan: http://www.vibecafe.se/

Nivå 10 · Veteranfuskare

Googla texten

Aa, Gjorde det och hitta den.

Tack för tipset.

Om någon vill veta så hette den:Young jeezy,Kanye weast - Put On

20 Mar 2010
Nivå 5 · Fuskare

hej, jag skulle vilja ha tips på bra graffiti låtar. Har några stycken men har inte hittar nåt mer. Skulle vara schyst om någon kunde ge tips på bra grupper och son som sjunger om graffiti. Bara det är svenska eller engelska så :D

Tack så länge

Nivå 4 · Lärling

måste de sjunga/rapa om graff? isf vet jag typ promoe - these walls don't lie

annars finns det många sköna artister som lätt kan anknytas till graffiti; rjd2, dj shadow, dj andy m.fl.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

måste de sjunga/rapa om graff? isf vet jag typ promoe - these walls don't lie

annars finns det många sköna artister som lätt kan anknytas till graffiti; rjd2, dj shadow, dj andy m.fl.

Det är soft när dom sjunger om det. Fast det går lika bra att de anknyts till det. Tack så mycket :)

Senast ändrad:

21 Mar 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Alla låtar i filmen Quality of Life är underbara!

22 Mar 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Alla låtar i filmen Quality of Life är underbara!

Fan va gött en film på köpet :D tackar, visste inte ens om att den filmen fanns.

Nivå 4 · Lärling

vill du ha filmer kan jag bidra med några också, finns massa musik i dem också:

Lady in Red

Friendly Fire

Dirty Handz

Stockholm Subway Stories

Style Wars

23 Mar 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Visst låter det konstigt att jag söker en låt från Melodifestivalen, men jag har ett minne av att den var ganska bra.

Det jag tror att jag vet om den är:

Den är gjord av bandet K2, med medlemmarna Allanah Myles och john Norum.

Den heter We Want It All.

Jag tror att den var med i tävlingen år 2004, inte så säker.

det verkar kanske konstikt att jag inte själv hittar en låt när jag vet så mycket om den, men jag har sökt på Spotify och Youtube och Google, hittar den inte.

(ursäkta om det är några små fel, kan inte rätta eftersom fuska buggar för mig på vissa funktioner)

//Joslol

Nivå 10 · Veteranfuskare

Den heter "we got it all"

Denna t.o.m?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tack.

(fail att jag inte hittade den)

Nivå 13 · Mästerfuskare
27 Mar 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

vill du ha filmer kan jag bidra med några också, finns massa musik i dem också:

Lady in Red

Friendly Fire

Dirty Handz

Stockholm Subway Stories

Style Wars

Har alla förutom lady in red, friendly fire 2 & 3. ;)

30 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

Jag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var.

Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten?

↗ till inlägget

Jag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var.

Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten?

Denna är det. Varsågod!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in