💬
Logga in
Fuska.se

Konsterter 2010!

93 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Vilka konserter har ni gått eller vilka har ni tänkt att gå på i år? Jag har än så länge två konserter inbokade i min kalender, först ska jag gå på P&L i borlänge som hålls den 28e juni - 3 juli, o sedan har jag även köpt biljetter till underoath som spelar i stockholm den 24e mars, för andra underoath-fans så gör de oxå en spelning i göteborg den 26e mars. Detta är också min första festival, så det blir förhoppningsvis en kul upplevelse :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har inte direkt planerat nåt än, eventuellt Maiden i sommar.

Nivå 4 · Lärling

lär gå på siesta! och funderar starkt på roskildefestivalen också

Nivå 10 · Veteranfuskare

P&L -> Hultsfred!

Kommer bli awesome, massa schysta band planerade till P&L atm!

Nivå 6 · Fuskare

Ska på festival, Ruis Rock <3 : D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska på sonicsphere vilket bland annat Iron maiden kommer :) Iggy pop and the stooges kommer bli nice att se!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Bob Dylan, om han nu kommer till Sverige. Annars åker jag nog till London för att se honom.

13 Mar 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bob Dylan, om han nu kommer till Sverige. Annars åker jag nog till London för att se honom.

Rätt underbart att han fortfarande kör på efter 50år.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Indeed.

Tänker själv inte gå på något men kan tipsa er alla om Killer Queen*-konserten nu i Mars.

*asrealistisk Queen-imitation

14 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

ska nog också på underoath. måste bara ordna så att jag slipper följa med på ett 60 års kalas :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

ACDC blir det. Sedan skulle jag på Green Day, men det sket sej <.<

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rätt underbart att han fortfarande kör på efter 50år.

Yessssss. Om 2 år blir det 50 år sedan han släppte sitt första album! : D

Han spelar i Japan nu, sitter o nördar youtube D:

23 Mar 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

Har bokat in mig på en till konsert! Nu ska jag även se Kill Hannah som spelar på Debaser i Stockholm den 26e april, var ju ett tag sen de släppte sitt senaste album, så det borde vara dags nu att få höra lite nya låtar tycker jag :ph34r: Är det några fler som ska se KH??

31 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare

Metaltown?

1 Apr 2010
Nivå 6 · Fuskare

Ska förmodligen till Siesta.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Metaltown och Sonisphere bokade iaf vet inte om det blir någonting mer.

2 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;d

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har varit på en Sungha Jung konsert i år x) Vet inte om det blir flera i år dock, Finland har en tendens att inte gästas av artister/band man gillar/kan höra på. ;d

du är välkommen att flytta över havet, ta med kaffet!
Nivå 6 · Fuskare

Ska på Kiss den 12 juni :P

7 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Men åh jag hade missat att Kill Hannah kommer hit. De är jäkligt bra faktiskt. Måste försöka tigga ihop pengar så jag kan gå på dem. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in