💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Fick just tillbaka min rogue :rolleyes: Bannad i 2 år, ska bli skoj

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad hade du gjort? ^_^
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad hade du gjort? ^_^

Ingenting egentligen, kunde bara inte bekräfta att jag var ägaren av kontot iom att jag inte hade ett ID kort då, men nu så
Nivå 0 · Nykomling

I vilken situation skulle man behöva göra nåt sånt? :wacko:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

I vilken situation skulle man behöva göra nåt sånt? :wacko:

Händer ganska ofta. Går ditt account ifrån hackad, tillbaka och sedan hackad igen kan Blizzard begära id bekräftelse innan dom låser upp kontot.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hahaha, har hittat en till bugg.

Om du loggar ut i början av en random hc och loggar in nästa dag (du måste ha loggat in först innan klockan 03:00 då allt resetas) så får du 2 badges och 13g, alltså du completar instancen.

Dock ska du inte logga ut, du ska klicka alt-f4 efter första bossen i en instans, har provat två gånger, och det har funkat.

EDIT: ska förklara lite bättre..

Gå in i en random HC och köra första bossen, sen kan du antingen ge en anledning för sudden dc eller bara klicka alt-f4, nästa dag så när du loggar in kommer du se 'achievement'-rutan för att ha klarat en instans, och du har fått 2 triumphs och 13g :)

Du blir saved för instancen och resten av gruppen gör klart den med dig "inne" i instancen.

Tror till och med du kan logga in efter du vet att dem har gjort klart instancen, kanske 1-2h efter beroende på grupp.

Tvärnice, får 2 triumphs helt gratis. :D
30 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

En hand i byxan och en hand för att klicka på healbot, perfekt set-up för att köra heroics.

31 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

En hand i byxan och en hand för att klicka på healbot, perfekt set-up för att köra heroics.

Jag måste trycka på 1 och 2 för att hålla aggro :(
Nivå 0 · Nykomling

Jag har ju 5 knappar på musen, en bunden till varje spell i healbot. Så kan man ju förflytta sig med bara musen också.

1 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gick in på WoW-Armoryn och såg något roligt...

http://img30.imageshack.us/img30/549/aprilaprilwowarmory.png

Antagligen något april skämt eller något ;)

Nivå 0 · Nykomling

Drog till Northrend med min Hunter.

Nivå 0 · Nykomling

Dinga 68 och drog the Northrend. Awesome.

4 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Fixat titeln "the Noble" till både main och en alt (lvl 26 hunter) :)

5 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Blitt 70 och dragit Zul'Gurub.

6 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Igår dingade jag 80 med rågen. Hann inte ta print :(

7 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Farmade lite hc's igår, samt voa25. Fick pvp handskar och ligger på ungefär 4.5k gearscore just nu :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Farmade lite hc's igår, samt voa25. Fick pvp handskar och ligger på ungefär 4.5k gearscore just nu :D

Najs :D Längtar tbx till tiden då man nyss dingat 80 och börjat geara upp i HC's. Men då var det ju inge lyxigt random dungeon <.<. Ja har iaf clearat allt fram till Sindragosa nu i ICC 10 och fixat 5711 GS. Sen har ja även tagit 1600 rating i 2v2. Partner gick på semester så jag ska nog fixa ngn som boostar mig 200 rating lol. Pallar inte vänta så länge på wrathful vapen. Setup är ret frost fyi.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Bajare

Förlorade WG för första gången på 100 år :(

Nivå 0 · Nykomling

Kom med i icc25 med en kompis hjälp :D Hunter ninjade min axe och trinket :( Men i vilketfall gött att ha achivmentet nu iaf. Tog ner de 4 första bossarna, i början tvivlade alla på att jag var så dåligt gearad men sedan när jag visade vem jag var så va dom inte lika kaxiga längre. B)

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

Kom med i icc25 med en kompis hjälp :D Hunter ninjade min axe och trinket :( Men i vilketfall gött att ha achivmentet nu iaf. Tog ner de 4 första bossarna, i början tvivlade alla på att jag var så dåligt gearad men sedan när jag visade vem jag var så va dom inte lika kaxiga längre. B)

Synd :/ Yxan är bästa offhanden innan ICC25 HC, en vettig hunter borde passa till en rogue.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in