💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Klarat 83% av alla pokaler till BC2

↗ till inlägget

Tog mig nyss till Pripyat i S.T.A.L.K.E.R - Call of Pripyat.

Måste ta tillfället i akt och visa ett screenshot som jag tog medans jag spelade detta underbara spel: http://upload.snelhest.org/images/100408ss_mathias_04-06-10_14-13-24_(jupiter).jpg

Jag gillar inte det spelet fo sheet. :(

Men jag kanske borde ge det spelet en till chans... Men inte nu! För nu ska jag spela Serious Sam: The First Encounter HD. B)

Nivå 3 · Lärling

YEAH! allt som har med storyn är klart! :D bara online sakerna kvar sedan har jag klarat 100% av BC2 :kung:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Cakeguy din kättare. S.T.A.L.K.E.R serien är de bästa spelen som någonsin gjorts. (med ett undantag för Penumbra: Black Plague)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Cakeguy din kättare. S.T.A.L.K.E.R serien är de bästa spelen som någonsin gjorts. (med ett undantag för Penumbra: Black Plague)

Då tycker jag du informerar mig vad detta ting handlar om, lite kort i alla fall.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Försöker få red tiger camo på Barret i Mw2. Har tio kvar ;)

Red Tiger är sexigt.

Snyggare än alla andra camos iaf. Btw, gör fall camo ngt specielt eftersom det är så svårt att få?

lika mycket som alla andra Camos

inget alls

det är bara en annan färg på vapnet

CoD 4, fick även veta att jag inte kan spela MW2 förns på lördag. :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare.

Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området.

Jag spelar God of War 3 just nu.

Jag har haft det i 3 veckor nu, men började spela det för första gången igår. Riktigt häftigt spel!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare.

Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området.

Liknande Fallot 3 då, vad gäller konceptet. Låter intressant, ett spel i min smak helt klart.

Kanske ska gräva djupare i det.

Tackar för den lilla resumén. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

jo fast i Fallout 3 är ju hela världen ett ödeland. I S.T.A.L.K.E.R så är naturen relativt orörd ( förutom alla mutationer då ) och zonen är ganska så liten.

Nivå 7 · Fuskare

Ah, ok, men självaste upplägget också eller?

Med undantaget för zonens storlek och det.

Dör i Serious Sam HD hela jävla tiden. Får fan ändra svårighetsgrad till Easy eller Tourist snart. ^^

EDIT; Ska väl ge STALKER en chans.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Blev precis klar med nya DLC'n till ME2, först i Sverige c:

Rätt najs James Bond-feeling över det hela, men det tillförde kanske

inte vansinnigt mycket till själva spelet. Kasumi är och andra sidan rätt gullig.

post-2243-1270649074_thumb.png

Fan va gött! =)
Nivå 8 · Veteranfuskare

Spelade mw2 hardcore - team deathmatch.

Första halvan sniper andra rush. :)

10 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling

Spammar Fletching i RS, kommer nog aldrig att nå 99 men man kan väl alltid försöka? :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska precis till att börja med DA: Awakening. FUCK YEH FUCK YEH FUCK YEH

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ska precis till att börja med DA: Awakening. FUCK YEH FUCK YEH FUCK YEH

Jag har bara spelat DA: Origins, men jag älskade det så jag hoppas på att Awakening ska vara minst lika bra! ^^,

Nivå 2 · Novis

Körde lite Skate 2 nyss.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Simple: S.T.A.L.K.E.R känns mycket mer realistiskt eftersom det är mer seriöst och utspelar sig i en när framtid. Fallout 3 kändes jävligt öde, opersonligt och AI'n var sjukt korkad. I STALKER används en AI vid namnet A-Life och nästan inget är scriptat. Här är en liten demonstration av vad som kan hända i STALKER:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in