Bad Company 2, medic's som slutat använda sin medkit till 100% utan kör bara m60 då den daskar till nästan hela assaultklassen när det gäller rifles.
Sedan enginners som aldrig användt en rifle som mainweapon utan bara Carl Gustav Rocketlauncher!
Bad Company 2, medic's som slutat använda sin medkit till 100% utan kör bara m60 då den daskar till nästan hela assaultklassen när det gäller rifles.
Sedan enginners som aldrig användt en rifle som mainweapon utan bara Carl Gustav Rocketlauncher!
För mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P
EDIT: Jo, jag klarade det sen :)
↗ till inläggetFör mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P
Samma här, lol. Fast nu när man spelar racen på San Andreas så är dem skit-enkla. :D
↗ till inlägget↗ till inläggetFör mig var det nog när jag spelade San Andreas (var väldigt liten då, kanske 8? iaf så spelade jag de här förbannade "missions" där man skulle köra race mot en massa andra spelare. Jag blev så i hel***tes j*vla sur när jag aldrig klarade det där. :P
Samma här, lol. Fast nu när man spelar racen på San Andreas så är dem skit-enkla. :D
Japp :lol:
spillde ut min sista öl när jag dängde till bordet pga av noobar i dota :(
Hmm... I've got history om man säger så.
Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta.
Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter.
Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska...
↗ till inläggetHaha jo inte fan är det skönt några sekunder efter när adrenalinet rinner bort...Fan, ta aldrig ut vreden på något med hjälp av armbågen.
Det gör cp-ont.
Blir allmänt sur och grinig när det går dåligt på samma sak om och om igen.. : P
MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.
↗ till inläggetPC?MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.
↗ till inläggetJag känner igen den känslan, var så att jag off tanka Molten Core i kanske ett halvår, varje jävla gång warriordelar droppar så ska maintanken alltid ha den då han var officerare med cirka -400 DKP.Hmm... I've got history om man säger så.
Det första var nog när min familj dog eller något sådant på min första egna spelleksak. Tamagotchi... Den drog jag rätt in i väggen och började gråta.
Sen har vi alla dom gångerna när det har gått så jävla dåligt på CS 1.6 så man förstör dörrhandtagen eller skriker i kudden så mycket att man har ont i halsen dagen efter.
Första gången när vi downade andra bossen I BWL fick fick rogue-officeraren både bloodfang bracers och den fina daggern, även om han var swords och inte hade ett öre dkp. ALT + F4 sen satt jag ner i cirka 30 minuter och stirrade på den tomma skärmen. Bubblande av ilska...
Så fort han fick hela settet så läser man på forumet att han lägger ner med spelandet då det blev för tråkigt för honom, jag fick nöja mig med 2/8 Might sen gick man vidare till BWL och mitt gear var inte tillräckligt för att ens Offtanka det.
När jag fick chopper gunner i mw2 och hade harrier, chopper gunner, nuke.
Hade fått tag på chopper gunnern. Skjuter ihjäl till 18-20kills då ser nån jävel mig och dödar mig (inte så bra gömd).
Fortsätter ju döda. DÅ FICK JAG JU 25 KILLS SÅKLART! Då stog jag tyst en lång stund sen skrek som fan xD
Haha fick 10 killstreak (dvs 1 kill innan chopper gunner) två gånger på samma match igår på mw2, fy fan vad lack jag blev.
↗ till inläggetVad har det med saken att göra?↗ till inläggetPC?MW2 igår skjuter headshot med en intervention men skadar inte ens snubben.
Har ingen här någon sorts självkontroll ? :o
↗ till inläggetNejHar ingen här någon sorts självkontroll ? :o
Det vanligaste varr ju när man lirade WoW och man förlorade i arena... Man kan ju bli hur jävla arg som helst då.
Sen kan när man "nästan" solar ett par heroes i HoN, och alla kommer undan med 2% hp kvar. Har inte något speciellt minne.
EDIT: FUCKSADJBSAIDJBG :( Råkade conceda en match när jag skulle pausa och förlora 20 PSR.... Nerdrage x10.
Bara jag som börjar gråta när man blir för arg? :unsure:
↗ till inläggetVad har det med saken att göra?
Jag fråga om han spela på PC?
När jag spelade Nazi Zombie med min kompisar och vi kom till den sista waven var jag den enda som inte behövde bli revived, jag hade bara ammo på en Garand M1 och alla zombies på en så hög wave är typ immuna mot gevärskott...
Jag trängdes in i ett hörn och PRECIS innan jag dog han jag hålla en handgranat i handen och spränga alla jävla zombies.
Men vet ni vad som gjorde mig arg? Jag såg en huvudlös zombie kropp som levde på marken... :cry:
Edit: Allså, vi var på den sista waven och det var bara den zombien kvar som förstörde ALLT.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in