Fan ta er, joina den nya Imba wannabe gruppen, den enda nu levande spamgruppen!
Tha Imba'z
Fan ta er, joina den nya Imba wannabe gruppen, den enda nu levande spamgruppen!
Tha Imba'z
Tror fuska skulle klara sig ganska bra utan ett Imba. Men vi får se hur detta går...
Jag är nog den mest oseriösa här på fuska. Strax efter Chfordabzbabzbaba, vill säga.
Joinar!
Najs najs, ska bli kul detta :)
Jag tror inte att jag blir medlem denna gång, på senare tiden har det funnits för många spamgrupper på fuska, enligt mig.
Ansöker
LET'S DO IT
Fniss... 19 ansökare på 10 timmar. B)
UNDER EN SKOLDAG
↗ till inläggetFör det är så många som har skola till kl. 21!Fniss... 19 ansökare på 10 timmar. B)
UNDER EN SKOLDAG
↗ till inläggetJag har.... Men du fattar vinkeln va..?↗ till inläggetFör det är så många som har skola till kl. 21!Fniss... 19 ansökare på 10 timmar. B)
UNDER EN SKOLDAG
↗ till inläggetFan ta er, joina den nya Imba wannabe gruppen, den enda nu levande spamgruppen!
Tha Imba'z
↗ till inläggetInte riktigt, jag är bara oseriös när folk som du skriver idiotiska saker.Jag är nog den mest oseriösa här på fuska. Strax efter Chfordabzbabzbaba, vill säga.
T.ex:
Jag: Jag tycker *objekt* är fult.
BilligJeans: Du är ful
Jag: Vart har du fått den här informationen ifrån, idiot.
BilligSlyna: Lär dig stava.
*pang* tillsägelse.
@topic: Imba är bara ett rumphål, och du är kånkelbäret, Zalza..
Men du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí
↗ till inläggetMen du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí
Chfordbabdabdazbazfabza är bara ledsen på att du gjorde en så awesome grupp före honom. Nu är han avundsjuk och ska komma med nedlåtande kommentarer som tröst.
Det låter korrekt BillyFin.
↗ till inläggetDet låter korrekt BillyFin.
;)
↗ till inläggetLite mer så når du g-punkten med tungan..↗ till inläggetMen du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí
Chfordbabdabdazbazfabza är bara ledsen på att du gjorde en så awesome grupp före honom. Nu är han avundsjuk och ska komma med nedlåtande kommentarer som tröst.
Jag spenderar mina fm's på bättre saker, saker som faktiskt gör någon nytta.
Och jag är verkligen inte avundsjuk på någon av er, oh nej, verkligen inte..
↗ till inläggetDet är du som är ledsen över att Chordazba är mer awesome än dig.↗ till inläggetMen du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí
ontopic: Hoppas att man förlänger den här nu så den inte åker bort igen.
Men om du tycker att han är mer awesomigare än den mest awesome awesomaren i hela awesome galaxen varför är du med i min awesome grupp då?
Palla att ni ska hålla på om ingenting... -__- Tråden lär ju bara bli låst då. Bättre vore om ni tog det i gruppen, inte på den här delen av forumet.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in