...och det är därför man inte använder Facebook över huvud taget.
Vad Menas Med Alla ;ppppppppppp Grupper
EDIT:
Fick en invite till en sån grupp, sa till min vän att jag inte joina, så gjorde man det ;pPppppppppppppPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Några grupper är roliga. :D
Som typ: SD ringer "har du tänkt åka tillbaka till ditt land", så är man kurd ;PpppP.
"Har du stulit något?" "Nej." så är man zigenare ;PPppPPppPP
Josef Fritzl ringer: "Var är du?" "Där uppe" så är man i källaren ;PPppPPpp
Kompisen ringer: "Var är du?" "Utomlands" så är man i Rosengård ;PPppPPppPP
Konsum: vi tar kort här, "okej", så posar man ;PpPPPpp.
↗ till inlägget"Har du stulit något?" "Nej." så är man zigenare ;PPppPPppPP
Josef Fritzl ringer: "Var är du?" "Där uppe" så är man i källaren ;PPppPPpp
Kompisen ringer: "Var är du?" "Utomlands" så är man i Rosengård ;PPppPPppPP
EDT:
↗ till inlägget...och det är därför man inte använder Facebook över huvud taget.
This^
Facebook är skit.
Yoghurten ringer: "Hej är du turk?" "Ja" Så är man grek ;PpPp;PpP
Island ringer: "Vi skickade Pikachu!", "Tack!", så skickade dem ASH ;PpPpPp
lolol
50cent: "I take you to the candyshop", så har man godisförbud ;pPPppPp
↗ till inläggetAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH!!!!Yoghurten ringer: "Hej är du turk?" "Ja" Så är man grek ;PpPp;PpP
JAG GRÅTER AV SKRATT!
Bästa gruppen som någonsin existerat.
↗ till inläggetSom typ: SD ringer "har du tänkt åka tillbaka till ditt land", så är man kurd ;PpppP.
↗ till inläggetYoghurten ringer: "Hej är du turk?" "Ja" Så är man grek ;PpPp;PpP
↗ till inläggetIsland ringer: "Vi skickade Pikachu!", "Tack!", så skickade dem ASH ;PpPpPp
lolol
HAHAHA grymt!
Afroman ringer ''Are you high?'' ''No'' but then i got high ;PpPPppp
↗ till inläggetDe här är fan good stuff.Konsum: vi tar kort här, "okej", så posar man ;PpPPPpp.
BillieJean - Inte direkt bara fjortisar och p12 som skriver såna, alla med olika humor mellan ålder 12-18 skapar sådana grupper, och för mig är några roliga, och några tråkiga.
↗ till inlägget+1↗ till inläggetDe här är fan good stuff. Inte direkt bara fjortisar och p12 som skriver såna, alla med olika humor mellan ålder 12-18 skapar sådana grupper, och för mig är några roliga, och några tråkiga.Konsum: vi tar kort här, "okej", så posar man ;PpPPPpp.
"Har du åskledare?" "Nej" Så har man blixtlås! ;PpPpPppppppPPPPPPPPPqqqqqqPpqpqqpqpqpqpqpqqqqqqqpddddqqqdqpqpPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
↗ till inläggettycker att fuska är lika bra som facebok om man nu kan jämföra dom↗ till inlägget...och det är därför man inte använder Facebook över huvud taget.
Hellre Facebook än Fuska, om jag måste välja.
Fuska är bra, men FB är kanske 1 miljon % bättre?
OnT: Snart får vi väl se en LoLoLoLoLoL-grupp eller en ;S;S;S;S;S;s;S;s-grupp eller liknande.
Man kan inte jämnföra Facebook och Fuska.
Fuska - Ett forum som du kan få hjälp eller hjälpa andra, eller spama (imbaz).
Facebook - En hemsida med syftet att ha kontakt med vänner och de man känner, man kan ju också lära känna nya människor där. Fast främst är de ju för att läsa om vad sina vänner gör etc.
↗ till inläggetEH?Man kan inte jämnföra Facebook och Fuska.
Fuska - Ett forum som du kan få hjälp eller hjälpa andra, eller spama (imbaz).
Facebook - En hemsida med syftet att ha kontakt med vänner och de man känner, man kan ju också lära känna nya människor där. Fast främst är de ju för att läsa om vad sina vänner gör etc.
Fuska - Ett socialt/Osocialt community där man kan antingen få hjälp/få utskällning om något man behöver hjälp med.
Sidan är inte gjord som ett "FORUM". Sidan är gjord för att man ska kunna lägga upp eller läsa fusk till spel.
Forumet är bara en sidogrej.
För mig är forumet hela fuska, för vissa är det tvärt om.
Totalt: "Just nu 174 besökare varav 10 medlemmar inne på Fuska.se!"
På forumet: "59 gäster, 7 medlemmar, 1 anonyma medlemmar "
De flesta använder alltså fuska.se för att hitta fusk till spel.
Salem al Fakir ringer: Keep on walking. Okej. Så stannar man ;ppPPp
Finsken ringer: "Är du finne?" "Ja" så är man en vårta ;PPppPp
Anna Bergendahl säger " This is my life ", så är det någon annans ;pPPppPP
Eric Saade ringer: "Manboy" Så är man en Womangirl;PpPpPpPP
Alexander ryback säger "fairyale" så är det en skrcäkis :ppPPpp
Farsan ringer : Är du hemma? "Nej är på Lan och super" , Så är man hemma ;pPpPpPpPpPpP