💬
Logga in
Fuska.se

Vad Menas Med Alla ;ppppppppppp Grupper

48 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

vad menas med dem

kan tänka mig att det är från flashback

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Gruppforum eller? Vad menar du? :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare

På facebook, dem kommer från fragbite, där dem är påkomna av tolvåringar. End of discussion.

Nivå 6 · Fuskare
Fenomenet kommer ursprungligen från Fragbite där det överanvändes en hel del och har du tagit sig vidare till FaceBook och diverse grupper där.

Internetfenomenet började för ungefär två år sedan med ett citat från en bilddagbok, nämligen Rebar1993. Rebar, som han kallar sig hade tydligen varit på fest hos någon mange, tagit bilder från festen och lagt ut dom på sin bilddagbok. Som kommentar till bilderna hade han skrivit: drog på fest :pPPpp slog ner nåra :pPPpp sen drog vi :pPppPPp.

Nivå 6 · Fuskare

Fyfan, alla i min klass går med o tycker dom är skit roliga. Piss off jävla skit grupper.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Fyfan, alla i min klass går med o tycker dom är skit roliga. Piss off jävla skit grupper.

Och folk bryr sig. "Oh nej, varför går han med i en sån grupp! Nu mår jag piss!.... även fast jag just gick med i "Vi som läser Matte B"" - Ingen bryr sig om grupperna, att folk har börjat spam joina ;PPPppPppp grupper är bara för att... det är "mode", dagens humor.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Grupperna är jävligt mogna. ._.

Nivå 4 · Lärling

Alltså helvete vad de är irriterande, finns typ bara en eller två som faktiskt är roliga.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Fattar inte hur det kan vara så störande, oj det existerar grupper på facebook som är onödiga, vad nytt

Nivå 2 · Novis

Varför ens orka bry sig om grupperna? Om ni inte tycker om dom så skit i dom då?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Vad har det här med fuska att göra?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad har det här med fuska att göra?

Han fråga allmänt bara varför de skapas så pass många ;PPPppPppp grupper på facebook.
22 Apr 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Ah, började undra varför alla p12or på existenz skrev överdrivet med smileys i sina kommentarer. :/

":PppPpP" osv osv.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Ska jag var ärlig så är en del ";ppPpPp"-grupper riktigt roliga :o

Nivå 7 · Fuskare

Absolut inte, bara sjukt störande.

Jag skriver :PPPPPpPpPpPPP när jag är oseriös, Det är ett sätt att visa att man är oseriös (Tycker iaf jag)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag skriver :PPPPPpPpPpPPP när jag är oseriös, Det är ett sätt att visa att man är oseriös (Tycker iaf jag)

Bara överdrivet att skriva sånt..

Nivå 6 · Fuskare

Ahaa, dåså. Började undra lite när alla joinade grupper somn "Inbrottstjuven: "Är det någon hemma?" "Nej" så är dem de ;PppPppP"

EDIT:

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Det menas med att irritera andra som mig t.ex. Jag lackar när man ser att alla kompisar joinar dessa grupper och det kommer upp på min Facebook. -.-'

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in