💬
Logga in
Fuska.se

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?

117 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

MegaSvampen: Man blir argare och argare då börjar det gå ännu dåligare. :P Händer ofta mig också.

Nivå 1 · Novis

Internethat! <3 Love it!

Jag blev sur en gång då tetriskuben inte ville vända sig rätt. Jag mördade en hel familj då. Men jag mår bättre nu.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv.

till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill.

Mer 11-17.

Jag brukar inte bli arg på spel. Det enda är väl MW2, men jag slår bara på sängen i så fall.

EDIT: Kom just på, fast då blev jag inte arg utan jäkligt ledsen.

Jo, jag var sisådär 7år och spela Pokemon Gold. Jag hade klarat ligan och Red, min Meganium var i Lv 98 och jag längtade så fruktansvärt mycket till den skulle bli Lv 100.

Men, jag bestämde mig för att ta en liten paus från allt hög lv levlande. Så jag startade om och tänkte att jag inte skulle spara för då skulle jag kunna fortsätta levla min Meganium genom att bara stänga av och klicka på Continue.

I alla fall, jag spelade lite och gissa vad, jag glömde bort att jag inte skulle spara D: Jag sparade och spelade lite till sen stängde jag av. Dagen där efter var jag på nytt hög levlande humör och startade mitt Gameboy och tryckte på Continue. Helt plötsligt hade jag bara Pokemon under Lv 20. Jag kom då på att jag hade sparat. Var ledsen i en vecka efter det :C

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När jag var runt 7 år så märkte jag att jag hade raderat hela storyn på Tony Hawks Underground jag slog kontrollen i golvet och blev skitsur!

Storyn klarar man ut på mindre än en dag om man är bra på spelet.

Jag hade kommit till Hawaii och haft det ett tag och då tyckte jag att det var jättesvårt!
Nivå 1 · Novis

Kolla denna video:

, så kan det gå om man spelar wow..
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kolla denna video:

, så kan det gå om man spelar wow..
Sen är den inte lite fake, han ler ju fan åt kameran, börjar du garva. Säger han typ "Inga tier 2?" eller "ingen trial 2?".

Idag på MW2 var trött som fan så jag blev arg som fan så fort nån dödade mig.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv.

till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill.

Hur har du fått fram den statistiken? Källa tack.
Nivå 4 · Lärling

Jag blev asförbannad när GTA IV krashade när jag hade ledningen i deathmatch...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det gör väll inget, eller har det kommit något Rank System som på COd?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du har inget liv, du är i dom tio procenten, idioterna.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du säger ju att alla är fjortisar? Du värkar inte ha ett liv eftersom du alltid ska lägga dig i andras liv..

Nivå 4 · Lärling

Det ska krävas väldigt mycket för att göra mig sur och det är inte något som ett spel lyckats med än så länge

25 Apr 2010
Nivå 5 · Fuskare

När man är dum nog att plocka en support hero i ett public game på DotA. (Så länge det inte är Necrolyte :P)

Det är tyvärr någonting tangentbordet får lida av :-(

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det gör väll inget, eller har det kommit något Rank System som på COd?

Japp, körde rankat deatmatch...

29 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling

När jag förlorade mot min bror på Fifa 10, kastade dosan i väggen fast den höll :P

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

När jag förlorade mot min bror på Fifa 10, kastade dosan i väggen fast den höll :P

Good, min kontroll höll inte av några kast i golvet.

Halva kontrollen är sönderslagen.

Nivå 5 · Fuskare

Ingen har skjälvkontroll :huh:

Har du någon källa?!

↗ till inlägget

Ingen har skjälvkontroll :huh:

Har du någon källa?!

VAA?
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #100

Var 1 kill från Nuke på MW2, men blev inte så arg.

Jag sa mer som: "Äsch då, får väl försöka igen."

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in