Musik På En Pant-maskin
Awesome :D
hmm.........roligt.........mja........nej. <_< att tycka att den är rolig är som att skratta på kommando. det går bara inte.
Helt bra ;)
↗ till inläggetKan du ge ett exempel på vad du tycker är roligt?hmm.........roligt.........mja........nej. <_< att tycka att den är rolig är som att skratta på kommando. det går bara inte.
↗ till inlägget↗ till inläggetKan du ge ett exempel på vad du tycker är roligt?hmm.........roligt.........mja........nej. <_< att tycka att den är rolig är som att skratta på kommando. det går bara inte.
Hmm....nej...inte såhär på rak arm.......men vi får se om något kul kommer upp imorgon....... ;)
Haha nice
Dyn dyn diroodiroo, dyn dyn diroodiroo fan va catchy ;|
cool!
cool!
Håller med cool2day!
Men det är ju en simpel sak som blir kul.
↗ till inlägget
Att man kan ha så tråkigt förvånar mig.. :P
Fick mig att småfnittra.
↗ till inläggethmm.........roligt.........mja........nej. <_< att tycka att den är rolig är som att skratta på kommando. det går bara inte.
Kan du ge ett exempel på vad du tycker är roligt?
Hmm....nej...inte såhär på rak arm.......men vi får se om något kul kommer upp imorgon....... ;)
PunktarN^ GoeZz PunkTzZ^ aga1nN
↗ till inläggetPunktarN^
Vad är det du vill, CHORDAZBA? Varför är du på mig som flugklister?
Jag tycker att det är rätt så underhållande på något sätt. Kanske inte strikt sagt roligt, men som sagt underhållande.
Jag tycker att det är rätt så underhållande på något sätt. Kanske inte strikt sagt roligt, men som sagt underhållande.
Det är vad jag menade.
Haha!! Jag tyckte då att den var rolig! :lol:
↗ till inläggetGahahaha!↗ till inläggetPunktarN^
Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig?
Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap.
↗ till inläggetGahahaha!↗ till inläggetPunktarN^
Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig?
Hörru! Det där var inte speciellt snällt sagt han kanske tycker du är på honom så:FUCKING LÄGG AV! :verymad:
↗ till inläggetGahahaha!
Haha så rolig du är med dina små satirer, lilla iranier.
↗ till inläggetMen du ska också hålla dig i skinnet ok? För om du är smart så sänker du dig inte till hans nivå got it?↗ till inläggetGahahaha!
↗ till inläggetMen du ska också hålla dig i skinnet ok? För om du är smart så sänker du dig inte till hans nivå got it?↗ till inläggetGahahaha!
Som du märker är jag ej den som har okontrollerbara rage-utbrott.