Intervetion och barret. 50 cal.
Favorit Vapen
Ump45/Usp.45/Throwing Knife
har egentligen inget favorit vapen men jag föredrar att köra med ACR, Intervention, TAR-21 och M93 Raffica. Som equipment kör jag nästan alltid med semtex och flash. Perks: Sleight of hand, Stopping power, Steady aim.
FAMAS.
M4, M16, AK och Intervention :)
Barrett, intervention, FAL och MP5K.
MP5K, Intervention, och ACR. Som secondary blir det G18 och spas-12
Spas-12 med Grip.
Nuff' said
Intervention, M4A1, Spas-12 grip, UMP.45, Trowing Knife
Brukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO
, Ninja PRO och semtex eller så kör jag med Intervention w/ FMJ Secondary akimbo raffica Perks är SOH PRO
SP PRO, STEADY AIM PRO och equipment är Throwing knife.
↗ till inläggetUndrar varför du inte köer med FAL Holo? Det gör mer damage.Brukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO
, Ninja PRO och semtex eller så kör jag med Intervention w/ FMJ Secondary akimbo raffica Perks är SOH PRO
Barret Q/M9
Barret + FMJ, M9 Akimbo
Sleight of hand pro
Stopping Power pro
Ninja Pro
Throwing knife, Stuns.
eller
AK(A) banana tear/M9
AK47 RDS(Byter till silencer så fort jag har det)
M9 Akimbo
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Claymore, Stuns
Just nu är det FAMS samt M16. :]
igår insåg jag att TAR-21 med silencer är grymt bra! love it!
↗ till inläggetHolo är bättre på FAL men jag gillar mest red dot för det är enklare att sikta så man får hs och för det andra tycker jag holo ser värsta fult ut på FAL men det är ju min åsikt om Holo siktet.↗ till inläggetUndrar varför du inte köer med FAL Holo? Det gör mer damage.Brukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO
Barret Q/M9
Barret + FMJ, M9 Akimbo
Sleight of hand pro
Stopping Power pro
Ninja Pro
Throwing knife, Stuns.
eller
AK(A) banana tear/M9
M9 Akimbo
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Claymore, Stuns
↗ till inläggetHolo är bättre på FAL men jag gillar mest red dot för det är enklare att sikta så man får hs och för det andra tycker jag holo ser värsta fult ut på FAL men det är ju min åsikt om Holo siktet.↗ till inläggetBrukar köra med FAL med Red dot sight Secondary M1014 med FMJ, Perks: Marathon PRO Stopping power PRO
Undrar varför du inte köer med FAL Holo? Det gör mer damage.
Barret Q/M9
Barret + FMJ, M9 Akimbo
Sleight of hand pro
Stopping Power pro
Ninja Pro
Throwing knife, Stuns.
eller
AK(A) banana tear/M9
M9 Akimbo
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Claymore, Stuns
holo ökar också skadan på FAL
Hur kan Holo öka skadan? :S
↗ till inläggetDet är bara på FAL den gör det, vet inte varför.Hur kan Holo öka skadan? :S
UMP. 45.
UMP 45. in my heart <3.
Men ACR är jävligt skönt också.
↗ till inläggethar hört att det Holo också skadar med på Spas-12↗ till inläggetDet är bara på FAL den gör det, vet inte varför.Hur kan Holo öka skadan? :S
On-topic: M4A1 in my <3