💬
Logga in
Fuska.se

Hur Du Blir Av Med Någon På Tåget

34 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Såhär gör du om du inte gillar personen som sitter bredvid dig på tåget:

1. Ta fram din laptop och sätt på den.

2. Se till att personen bredvid dig ser skärmen.

3. Stäng ögonen och mumla (som om du ber) i ungefär en halv minut.

4. Klicka på följande länk: http://www.thecleverest.com/countdown.swf

Jag hoppas att ingen tar illa upp (jag ber om ursäkt om någon skulle göra det). Det var menat som en liten kul grej bara. :P

Nivå 5 · Fuskare

Hahaha fan vad torr du är :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Tack?
15 May 2010
Nivå 6 · Fuskare

Hahaha. Tänk om man sitter brevid en muslim då?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Pure Win :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Haha helt epic :)

Nivå 5 · Fuskare

Ok, fattar nu. Jävlar vad rädd jag hade blivit om jag satt jämte en muslim som hade en laptop som började räkna ner...

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Hahaha. Tänk om man sitter brevid en muslim då?

Då svarar han "You too buddy? :) " så blir man själv ägd.
Nivå 13 · Mästerfuskare

ännu bättre resultat tror jag man får om man vinklar upp skärmen som en skyllt, håller den över huvudet, springer genom tågperrongen och skriker ut några texter på arabiska, helst "Det här är inget farligt, jag bara driver med allihopa, polisen kommer få CP. lolz lolz lolz".

Visserligen får man antagligen inte åka tåg då. fast polisbil är rätt kul också. :D

Fattar inte.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Fattar inte.

Killen som sitter bredvid dig tror att du kommer spränga tåget och blir skraj.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fattar inte.

Killen som sitter bredvid dig tror att du kommer spränga tåget och blir skraj.

Så han byter plats, vilken kämpe
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Jag gillar inte när folk spelar tröga, men jag får väl anta att du allvarlig och argumentera för att det är kul att se någon tro han kommer bli uppsprängd vilken sekund som helst.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag gillar inte när folk spelar tröga, men jag får väl anta att du allvarlig och argumentera för att det är kul att se någon tro han kommer bli uppsprängd vilken sekund som helst.

Okej, om du tror att det skulle funka så gör det väl det
Nivå 6 · Fuskare

Hm sett den förut, fast med bättre version då en arabisk "bönelåt" typ spelades upp :)

Nivå 2 · Novis

Haha fan vad nice

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tack?

Om jag vill bli av med någon på tåget så hade nog min sista utväg varit att dra fram en bärbar dator och få han att inbilla sig att jag tänker spränga hela tåget. Och jag tror inte allvarligt du heller tror de. Och det var inge vidare till skämt heller så jag ansåg att du var torr, alltså motsatsen till fylld (med bra skämt), kanske man kan kalla det en metafor när man säger att någon är torr. Hoppas detta gav dig en förståelse för mitt uttryck. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Om jag vill bli av med någon på tåget så hade nog min sista utväg varit att dra fram en bärbar dator och få han att inbilla sig att jag tänker spränga hela tåget. Och jag tror inte allvarligt du heller tror de. Och det var inge vidare till skämt heller så jag ansåg att du var torr, alltså motsatsen till fylld (med bra skämt), kanske man kan kalla det en metafor när man säger att någon är torr. Hoppas detta gav dig en förståelse för mitt uttryck. :)

Ditt försök att idiotförklara mig sög vill jag bara påpeka.

Jag tycker verkligen att det är sorgligt att folk ska hänga upp sig på att det inte alls är ett bra sätt att bli av med någon på ett tag. Jag vet verkligen inte om man ska skratta eller gråta. Tänk att man nuförtiden inte ens kan posta något med en gnutta ironi...

Aja, om jag ska vara lite allvarlig nu kan jag förstå att alla inte har samma humor, önskar att du också fattade det.

16 May 2010
Nivå 5 · Fuskare

Jag idiotförklarar ingen, wtf är fel på dig..

Jag skrev ju mitt första inlägg på skoj, och du tog de allvarligt, vem äre som är sorglig egentligen. Du verkar bara ha personliga problem emot mig, så vad jag en säger lär ju störa dig :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Jag idiotförklarar ingen, wtf är fel på dig..

Slå upp idiotförklara.

↗ till inlägget

Jag skrev ju mitt första inlägg på skoj, och du tog de allvarligt, vem äre som är sorglig egentligen

Jag skrev ju mitt "Tack?" på skoj, och du tog de allvarligt.

↗ till inlägget
Du verkar bara ha personliga problem emot mig, så vad jag en säger lär ju störa dig :)
När jag skrev de första inläggen så hade jag inget emot dig, men jag måst erkänna att det börjar luta åt det hållet nu.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in