Finns Det Något Annat Program Att Dubba Och Texta Med Förutom Windows Movie Maker
Adobe After Effects
Ta det lugnt när du skriver, du skriver som du vore 4 år...
Jag uppgraderade nyss från Movie Maker till Sony Vegas, det var väldigt lätt att lära sig med massa lättanvända funktioner :)
↗ till inläggetHALLÅ!!!! :lol: behöver ett program att dubba och texta filmer med bara undrar om det finns något proffsigt och bra program att göra dessa saker med... tack vare att mitt movie maker har pajat så kan jag inte använda det :angry:
Vad är det för fel på folket nu för tiden?
Anmäler TPB länkar...
Till dig som anmälde: Sitt ner, håll käften och låt bli kakburken!!! :angry:
EDIT: Tack för länken btw =)
↗ till inläggetVad är det för fel på folket nu för tiden?
Anmäler TPB länkar...
Haha, Måste bara säga +1 till dig...
OnT: Sony Vegas är nog det bästa i mina ögon.
↗ till inläggetAdobe After Effects
Adobe After Effects är till för att göra kortare effekter osv, inte längre projekt. Lägger du in en film t.ex i After Effects så kommer programmet gå j*vligt segt och det kommer bli ett he**vete att keyframe'a alla undertexter.
Sony Vegas är riktigt bra för sånt där.
↗ till inläggetJag uppgraderade nyss från Movie Maker till Sony Vegas, det var väldigt lätt att lära sig med massa lättanvända funktioner :)
Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;).
↗ till inläggetFast jag använde redan vegas när du påstod att jag använde moviemaker.Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;).
↗ till inläggetNu blev du nyss ägd av WASD!↗ till inläggetFast jag använde redan vegas när du påstod att jag använde moviemaker.Hahaha! xD.. Så då hade jag rätt om att du pillade med Windows Movie Maker. Det är skräp. Använd Vegas ;).
↗ till inläggetVad är det för fel på folket nu för tiden?
Anmäler TPB länkar...
Vafan, jag fick en tillsägelse för detta :huh:
Kan någon berätta för mig vad jag skrev fel?
↗ till inläggetDu skrev inget fel, moderatorerna gjorde fel. Jag är inte förvånad om jag får en tillsägelse för detta inlägget.↗ till inläggetVad är det för fel på folket nu för tiden?
Anmäler TPB länkar...
Vafan, jag fick en tillsägelse för detta :huh:
Kan någon berätta för mig vad jag skrev fel?
vad var det billijean länkade till?
↗ till inläggetDen förbjudna piratviken som någon bestämt för sig att man inte får prata om på fuska.vad var det billijean länkade till?