Hej! Jag söker mobilljud som är billiga eller gratis hör av er nu! OBS! inte från polyphone eller zadge är ine där varenda dag ;)
Mobilljud
Hitta något fint ljud på youtube. och sedan "fixar" du ner den med t.ex. dvd video soft free youtube downloader.
↗ till inläggetAnvänder den själv, skitbra ;)Hitta något fint ljud på youtube. och sedan "fixar" du ner den med t.ex. dvd video soft free youtube downloader.
Rensat.
/Mod
↗ till inläggetHej! Jag söker mobilljud som är billiga eller gratis hör av er nu! OBS! inte från polyphone eller zadge är ine där varenda dag ;)
köp från jamba?
↗ till inlägget↗ till inläggetHej! Jag söker mobilljud som är billiga eller gratis hör av er nu! OBS! inte från polyphone eller zadge är ine där varenda dag ;)
köp från jamba?
Kostar pengar?
Rensat.
/Mod
↗ till inlägget↗ till inläggetHej! Jag söker mobilljud som är billiga eller gratis hör av er nu! OBS! inte från polyphone eller zadge är ine där varenda dag ;)
köp från jamba?
Kostar pengar?
e du fattig eller :rolleyes:
köp från jamba?
Kostar pengar?
e du fattig eller :rolleyes:
Om du läser hans inlägg ser du att han vill ha "billiga eller gratis". Jambas mobilljud är verkligen inte "billiga eller gratis".
köp från jamba?
Haha oyes då blir det en dyr räkning..
Köp ALDRIG från Jamba och sådana företag.
OnT: Ladda ner en låt du vill ha och sedan lägger du in den i telefonen som någon innan skrev..
↗ till inlägget
men är sidorna lagliga då?:)
http://mariesoderberg.files.wordpress.com/2009/02/polis__polis__naken_140566w1.jpg
Han gör nog....
↗ till inläggethttp://mariesoderberg.files.wordpress.com/2009/02/polis__polis__naken_140566w1.jpg
Han gör nog....
där har vi ju lilla farbror blå! :D
Vad i helvete...
Jag satt ju och åt frukost här!
↗ till inläggetVad i helvete...
Jag satt ju och åt frukost här!
p12:an åt frukost idag, 08:57:48
OnT: Hur många gånger måste jag säga att vi inte får diskutera sånt här på Fuska och att du får ladda ner ett ljudklipp från YouTube etc.
Youtobe downloader är bäst.
↗ till inlägget
men är sidorna lagliga då?:)
jaaa, vad jag vet iaf
tja, måste väl säga att du inte vet mycket då. klart som fan att sidan är olaglig men ingen pallar bry sig.