Någon som vet varför dom tog bort 3RD Person team deathmatch
1v1 Cage Match
Knappt några som spelade det
Var nog väldigt många som boostade i det
För att de inte orkade koda in en scroll-knapp.
de tog bort den för att folk boostade headshots i den.
Det var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta.
Nu är det fler boosters på Free for all dock on PC iaf..
↗ till inläggetDet var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta.
PS3 också
↗ till inläggetAaaa... såg en igår.↗ till inläggetDet var väldigt bra att dem tog bort det, hatar när folk ska boosta.
PS3 också
Jag och min kompis Nuke-Boostar.
↗ till inläggetinget att vara stolt överJag och min kompis Nuke-Boostar.
De har själva sagt att det var för att de bara kunde ha ett begränsat antal spellistor, dvs. de orkade inte koda in en scroll-knapp...
↗ till inläggetJo! :)↗ till inläggetinget att vara stolt överJag och min kompis Nuke-Boostar.
↗ till inläggetNej, ni MINI-nukeboostar. För att nukeboosta behövs åtta personer.Jag och min kompis Nuke-Boostar.
↗ till inläggetWhatever, låt mig kalla det Nukeboosta om jag vill.↗ till inläggetNej, ni MINI-nukeboostar. För att nukeboosta behövs åtta personer.Jag och min kompis Nuke-Boostar.
Det är ju som att kalla ett äpple för ett päron.
↗ till inläggetVarför ska du alltid ha rätt? Jag får la förfan kalla det för Nukeboost om jag vill. Gå till din lilla håla.Det är ju som att kalla ett äpple för ett päron.
Du får kalla det det, men det är ändå fel.
Jag brukar också boosta ibland
↗ till inläggetSäkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?Du får kalla det det, men det är ändå fel.
↗ till inläggetde tog inte bort den för att göra plats, de bytte ju ut den mot team tactical bara.De har själva sagt att det var för att de bara kunde ha ett begränsat antal spellistor, dvs. de orkade inte koda in en scroll-knapp...