Vilken är bäst att börja med?
- Treecko
- Torchic
- Mudkip
Vilken är bäst på strider?
Vilken är snyggast?
Vilken är sämst?
Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med?
Vilken är bäst att börja med?
- Treecko
- Torchic
- Mudkip
Vilken är snyggast?
Vilken är sämst?
Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med?
Jag rekommenderar Mudkip :)
JASÅ?
motivera??
? :blink:
Säg varför du tycker det?
Jag tycker : TorchicVilken är bäst att börja med?
- Treecko
- Torchic
- Mudkip
Vilken är snyggast?
Vilken är sämst?
1.Han blir bra när han har Blaziken.Torchic e söt,men ej dem andra.
2.Sänmst vet jag inte riktigt.
jag tycker du ska köpa Sapphire för då kan man fånga en pokemon som heter Kyogre.. sen i Pokemon ligan möter man nästan bara stål och då är det bra med vatten pokemon och det är Kyogre och så tycker jag du borde Väla Mudkip eller Torshic
tss tss... jag tycker totodile.... när den blir till sin ultimata utvecklade form är den ju bäst... ser cool ut också ^^
motivering?
öööh.... jooo... red/blue var spelet ju enklast om man valde squirtle... aja... i gold/silver e de lite svårare i början... då ska man ju igenom nå konstigt bellsprout-torn... och gräs mot vatten... inte kul..
torchic är bäst
blaziken krossar
torchic han är lite svår med när man är på första gymet men det är bara att fånga en gräs pokémon tex scromich eller vad den nu heter
Lite besviken....
Vissa svarar inte på frågan.
Vissa svarar på en helt annan fråga.
Vissa motiverar inte.
...Jo jag vet att Blaziken krossar, han är grym och cool!
Men, jag måste också veta varför... vilket gym kommer först,type.
Vad bör man tänka på om man väljer en pokemon?
Varför en Treecko, ser att, nästan, alla är mot Treecko?
Är den dålig?
Motivering själv.
Jag kom inte mycket om de nya pokemonen.
Jag är som en nybörjare på pokeomon.
Jag vet att Treecko är gräs pokemon, Mudkip är vatten pokemon och Torchic är eld pokemon.
Men jag vet inte vilka attacker de sedan kommer att lära sig och vilka motståndare jag kommer möta.
Frå om med denna inlägget vill jag veta/höra/se en bra motivering!
:angry:
VIlken pokemon som ligger på toppen!
1. Torchic
1. Treecko
3. Mudkip
Torchic och Treecko ligger delad ett:a plats, eller lättare sagt jag vet inte alla verkar bra och söta och gulliga.
Behöver veta mer om dom.
(köper spelet snart, synda på)
i första gymmet ska man ha mudkip
och ifall man har ruby är han bra att fånga groudeon med
Treeko är bra på första,men ej på 4 de..
Mudkip är bäst tycker jag för att is är effektivt mot gräs och vatten är effektivt mot eld sååå den skulle jag ta :P
är Mudkip is och vatten pokemon?
okey!!!
trä pok. är bäst för han är starkast. OBS!!! jag tog han och i poke ligan är han super svag mot dom två sista tränarna. om du ska ha en chans mot dom så ha han på lv 85. och han många drycker..... och ha attakerna SLAM, LEAF BLADE, PURSIT(kommer inte ihåg hur stavas) och ABSORB.
vatten pok. är bra i sluttet av pokemon ligan för sista tränaren har pokemon som inte tål vatten.
eld pok.......ingen kommentar.
Treeko ska man ta om man vill ha en snabb pokémon. Han lär sig bra attacker sent och det enda bra är att han är snabb :P .
Mudkip är väl helt ok men det är en myt att vatten är starkt mot steel!
Torchic är bra och lär sig bra attacker snabbt! Dessutom är Fire starkt mot steel och det kommer att vara nyttigt för att en typ, Champion, har steel Pokémon! Jag valde Torchic :D !
Snyggast? No idea! Bästa på strider? I början Torchic och Mudkip. Sämst? Kanske Treeko (men det är inget fel på honom, det beror på vad man tycker)
Jag rekommenderar Torchic men ta den PKMN du gillar bäst!! Det är en bra regel att tänka på! Jag har en 100 lv. Typhlosion i Crystal som vinner 75 lv:s Blastoise så typen är inte den viktigaste! Ta den du tycker bäst om! Första gymmet är Rustboro Citys Gym Leader Roxanne hon andvänder Rock typ PKMN.
Som jag redan har sagt 2 ggr Ta den DU tycker bäst om! ;)
Du kan köpa den version som har det "huvudpokémon" du vill ha (Ruby=Groundon, Ground , Sapphire=Kyogre, Water)!
själv tog ja treecko och gjorde misstaget att ja nästan bara tränade honom. GÖR INTE DE!
sen de där me vilken version man har, ja valde sapphire och fick då kyorge, han är väll bra mot dom två sista tränarna i E4, använde hans ice beam och hydropump en gång på varje pkmn, och alla dog på en attack :P
treecko skulle jag tat men därför att han är stark, snabb och bra och jag gillar gräss typen....
du ska inte ta torcich....
mudkip:halvbra
P.S. tips köp sapphire ;) ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in