Undrar bara lite kort vilken webbläsare ni tycker är den bästa själv tycker jag nog Google Chrome eller Mozilla Firefox :) ;)
Bästa Webbläsaren Enligt Dig
Jag har använt firefox sen version 1.3 eller nåt sånt tror jag när Flikar var revolutionerande ^_^ Chrome har aldrig lockat mig. Har sätt kompisar som har det men aldrig provat själv.
Har använt firefox sedan 2007. Kanske det var 2008...
Men det är sjukt bra iallafall.
Mozilla Firefox forever! (eller nåt sånt)
Firefox är bäst!
FireFox alternativt Opera.
Jag hade Chrome installerat på min dator när jag köpte det och den bra :D
Har sett många som säger att FireFox är bra men har inte använt det själv så vad är det som är så bra med det?
Eldräv är bäst.
explorer = helt värdelöst.... och det måste väl ändå alla hålla med om???
↗ till inläggetDet är ju en smaksak. Den har funnits mycket längre en Chrome därav mer användare. Jag har svårt att säga varför den är bättre än Chrome utan att tänka till.Jag hade Chrome installerat på min dator när jag köpte det och den bra :D
Har sett många som säger att FireFox är bra men har inte använt det själv så vad är det som är så bra med det?
ja ok jag kan hålla med om att det kan vara en smak sak nu när du säher det men jag är iallafall inte en av dom som gillar det!
↗ till inläggetNej, den har faktiskt några användningsområden:explorer = helt värdelöst.... och det måste väl ändå alla hålla med om???
http://thenextweb.com/shareables/files/2009/11/IE-4.jpg
Chrome är bara äckligt, laggar fast ofta iaf hos mig..
Tveklöst Firefox :iluvff: bästa valet jag har gjort när det gäller internet.
Öhh....
Anledningen till att jag har firefox är väl att IE känns gammalt och fult, och chrome var bara hemskt.
Så att. :iluvff:
Firefox > allt annat!
Chrome
firefox i ledning och chrome 2:a och inget annat har fått någon röst få se hur det står sig om någon dag :P :student:
jag tkr explorer bara för att jag helt enkelt är van det. det är inte det bästa men gillar det :) håller med om att Chrome är fult och ''äckligt'' :S Det första jag märker med Firefox är att det är MKT SNABBARE xD men jag har alltid använt explorer så därför röstade jag på det :P
MVH: link1
Opera, men FireFox är också helt okej!
Firefox i 5 år nu.