💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?

207 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).

Mycket bättre val för plånboken ;)

Nja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D

Som att föräldrarna bryr sig mer om svordomar än att du tar sönder tangentbordet?

OnT:

Slagit sönder ett gammalt tangentbord. Knapparna K,L,I,O och P funkade inte :P

Nivå 4 · Lärling

äsch det gör väll inget jag har fått trycka tillbaka knapparna massa gånger efter jag spelat fable

Nivå 4 · Lärling

Idag satt jag inne på brutalcs.

Hade precis dött 6 gånger i rad för jag körde eco för awp, och jag suger med pistol.

Så sitter jag i B helt glad och funderar på vad jag ska ha för mig efter jag dödat hela laget med min stora sniper i hand.

Så blir det mapchange.

Just nu så sitter jag och använder mig av laptopens mousepad för att styra stationära. :)

För er retards som inte fatta; jag höll i musen medan jag bankade den hårt mot skrivbordet tills den gick i delar.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

precis rätt sätt att handera problemet ilskan är din vän ilskan skulle aldrig överge dig tro mig

Nivå 5 · Fuskare

Slog isönder en spegel, tv, data och mitt fönster!

Jag hade bara en Jä**a kill från nuke och så kom det en kommando nube och döda mig :@

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Slog isönder en spegel, tv, data och mitt fönster!

Jag hade bara en Jä**a kill från nuke och så kom det en kommando nube och döda mig :@

Slog du sönder tvn? Seriöst?

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Det där gick jag inte på GangstaPangsta. Sorry :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det ska

CooLingeN^ ?

Fattade du ens vad han skrev :S

Ontopic: slängde ut mitt gamla tangentbord genom fönstret det var endå nästan sönder xD

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det ska

CooLingeN^ ?

Fattade du ens vad han skrev :S

Ontopic: slängde ut mitt gamla tangentbord genom fönstret det var endå nästan sönder xD

Så som jag uppfatta det så skryter han om hur mycket han tagit sönder.
26 Jun 2010
Nivå 2 · Novis

Har inte förstört några speciellt nöndvändiga saker, har bara plockat isär musen och fyllt den med några gamla smällare.

↗ till inlägget

Skulle aldrig kunna skada mina älsklingar.

Och... Vad e dinna älsklingar??? :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Rensade tråden på en massa jävla OT. Blev 2 sidor..

Håll er till ämnet annars blir det varningar istället..

Nivå 4 · Lärling

rättvist att rensa bort alla mina inlägg krokodil

va bara varningar den här tråden får ju fler chanser än vad min fick

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

rättvist att rensa bort alla mina inlägg krokodil

va bara varningar den här tråden får ju fler chanser än vad min fick

Sluta gå offtopic nu igen.

On-topic: slog sönder min gamla mus med en hammare eftersom den glappade så mycket. Köpte en ny och bättre mus dagen efter.

Nivå 4 · Lärling

du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattat

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Då kan du väll bara va tyst?

Nivå 5 · Fuskare

Brukar säga diverse skällsord när jag t.ex. spelar CS. Fitta, fan, och jävla fitthuve förekommer rätt vad det är. Men längesen ajg spelade nu. Har aldrig tagit sönder något.

EDIT: Kom på att jag plockade isär några datormöss i skolans datorsal och tog kulan och satte ihop dom igen. På lektionen senare samma dag blev lärarna fett lack; "Detta kan inte accepteras, är det någon som vet något om vem som gjort detta måste ni säga det!" Men jag visste ju vilka jag tagit, så var ju inga problem för mig.^^

Fast ingen nerdrage percis.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Att bli skjuten till döds på ett FPS är ju inte så farligt - man är strax tillbaka i skiten.

Men om jag blir shizzlad på RTL, t.ex Halo Wars, så stänger jag bara av skiten och glömmer det så fort som möjligt.

Nivå 4 · Lärling

brukade svära extremt mycket men pga av att mitt gudbarn bor hos mig för tillfället så har jag dragit ner.

har dog tagit sönder 3 kopior av tetris evolution på 360 samt 2 dosor i samband med samma spel.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Håll käften innan jag smäller till dig, skitunge.

Din farsa borde lära dig hyfs!

Håll dig till ämnet innan jag börjar anmäla dig.

btt; nu har jag köpt en ny mus! fast den var sämst.. :<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in