Aight, nu talar jag för alla killar som inte är blyga när jag säger "don't choke"
Gör det bara inte, våga säga vad du ska säga.
Sitt och tänk lite, för ibland kan det bara hända.
T.ex, när jag sitter på spårvagnen och en snygg/söt tjej sitter framför mig så säger jag alltid hej eller gett en komplimang för något fint på henne, och det har lett till en massa (hell yeah.)
För du kommer aldrig se den personen mer, så du kan antingen chansa och helt enkelt bli dissad men aldrig se henne mer eller så får ni bra connection och ja, något händer?
Självförtroendet är en av dom stora anledningarna till varför man är blyg.
Fan alltså, jag hade samma problem för något år sen, men det är bara att ta en titt i spegeln och säga "fan... jag är ju riktigt snygg, alltså!" så har du precis fått +1 självförtroende.
Sitt och flexa lite i spegeln, gå ut och försök att vara lite mer i centrum.
Men jag kan ärligt säga detta, tjejer gillar killar med lågt självförtroende, jag vet inte varför, men det är sant.
Dom vill gärna ha en kille som inte skryter och som bara tänker på hur tjejen är.
Kommentera på tjejens utseende och ta upp ibland att ni båda är singlar och hur tråkigt det är att vara det så fattar hon själv att du är intresserad.
Du ska faktiskt inte skicka ett stort sms som lyder typ "jag tänker på dig varje dag" blablabla.. det visar bara att du är desperat. Du ska lätt säga i ett sms "Fan *namn*, jag tror jag börjar gillar dig!"
I have spoken, över och out!