Hoppa till innehåll

Har Du Problem Med Blyghet?


Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du ska faktiskt inte skicka ett stort sms som lyder typ "jag tänker på dig varje dag"

Det är en snubbe som håller på så med en av mina kompisar. Han har frågat henne minst 10 gånger om de ska bli tillsammans, patetiskt :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, verkligheten är precis som en riktig black-trash film där värsta ghettobruden ger dig fingret och ber dig dra åt helvete för du inte är tillräckligt gangsta. :angry:

Du tog orden ur min mun. : )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)
Det har jag faktist tänkt på

Kanske inte varje dag, men nu när jag läste det stycket

Jag är nog världens blygaste person (ok, lite överdrivet)

Men jag har märkt att vissa tjejer brukar prata på ett annat sett med mig.

 

För övrigt så var den här tråden väldigt bra, jag inser redan att jag ska kanske gå rakt på sak, som Nacke3000 skrev, men att jag även inte ska ta för mycket på en gång, som CHORDAZBA skrev.

 

Bara att läsa detta ökade mitt självförtroende

 

Bra!

 

Grejen är att jag är en riktig nybörjare på detta. Asså häromdan var första gången jagt sammlade mod. Och hon sa som sagt att hon inte hade lika starka kännslor för mig som jag för henne men vi snackar mycket oftare nu och är närmare varandra ändå.

 

Men om det är någon (tuff) tjej som är med sina kompisar ska man inte fråga henne framför kompisarna. Det kan bli pinsammt för båda och så slutar det med att man blir retad eller kränkt. Men kom ihåg att alltid försöka vara själv med tjejen. ;)

Redigerat av Nacke3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, verkligheten är precis som en riktig black-trash film där värsta ghettobruden ger dig fingret och ber dig dra åt helvete för du inte är tillräckligt gangsta. :angry:

Vem fan vill ens ha en svart ghettobrud, bro?

 

w0rd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, verkligheten är precis som en riktig black-trash film där värsta ghettobruden ger dig fingret och ber dig dra åt helvete för du inte är tillräckligt gangsta. :angry:

Vem fan vill ens ha en svart ghettobrud, bro?

 

w0rd

 

I never said she was black.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, verkligheten är precis som en riktig black-trash film där värsta ghettobruden ger dig fingret och ber dig dra åt helvete för du inte är tillräckligt gangsta. :angry:

Vem fan vill ens ha en svart ghettobrud, bro?

w0rd

 

I never said she was black.

 

Well... black-trash -> ghettobrud -> gangsta... ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitsnack, verkligheten är precis som en riktig black-trash film där värsta ghettobruden ger dig fingret och ber dig dra åt helvete för du inte är tillräckligt gangsta. :angry:

Vem fan vill ens ha en svart ghettobrud, bro?

w0rd

 

I never said she was black.

 

Well... black-trash -> ghettobrud -> gangsta... ?

 

"I'm a wiggah, I'm just a white boy that wants to be a niggah"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aight, nu talar jag för alla killar som inte är blyga när jag säger "don't choke"

Gör det bara inte, våga säga vad du ska säga.

 

Sitt och tänk lite, för ibland kan det bara hända.

T.ex, när jag sitter på spårvagnen och en snygg/söt tjej sitter framför mig så säger jag alltid hej eller gett en komplimang för något fint på henne, och det har lett till en massa (hell yeah.)

För du kommer aldrig se den personen mer, så du kan antingen chansa och helt enkelt bli dissad men aldrig se henne mer eller så får ni bra connection och ja, något händer?

 

Självförtroendet är en av dom stora anledningarna till varför man är blyg.

Fan alltså, jag hade samma problem för något år sen, men det är bara att ta en titt i spegeln och säga "fan... jag är ju riktigt snygg, alltså!" så har du precis fått +1 självförtroende.

Sitt och flexa lite i spegeln, gå ut och försök att vara lite mer i centrum.

 

Men jag kan ärligt säga detta, tjejer gillar killar med lågt självförtroende, jag vet inte varför, men det är sant.

Dom vill gärna ha en kille som inte skryter och som bara tänker på hur tjejen är.

Kommentera på tjejens utseende och ta upp ibland att ni båda är singlar och hur tråkigt det är att vara det så fattar hon själv att du är intresserad.

 

Du ska faktiskt inte skicka ett stort sms som lyder typ "jag tänker på dig varje dag" blablabla.. det visar bara att du är desperat. Du ska lätt säga i ett sms "Fan *namn*, jag tror jag börjar gillar dig!"

 

 

I have spoken, över och out!

Riktigt sköna såna typer som inte är blyga på t.ex tunnelbanor som faktist pratar lite med folk. Sverige är så j*vla dåliga på att kommunicera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...