Uruguay <3
Fotbolls Vm I Sydafrika
WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
Uruguay spelade sambafotboll hela matchen, helt sjukt!
Om suarez gillar att ta hands så mycket kan han väll börja handboll.
↗ till inläggetUruguay glider på en räkmacka, vilket Ghana inte gjort utan dem satsat med värde på varje svettdroppe.WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
Till skillnad från Sverige din rasist så spelar Ghana suverän fotboll.
↗ till inläggetFår känslan av att du inte kollade på matchen..WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
Skulle snarare säga att det är Uruguay som inte kan spela fotboll, jag menar.. Dem har inte förstått ännu att man inte använder händerna.
↗ till inläggetMan får använda händerna hur mycket som helst, man är värt ett rött kort efter det (gult om det inte skulle vara målchans?). Det är taktiskt och smart.↗ till inläggetFår känslan av att du inte kollade på matchen..WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
Skulle snarare säga att det är Uruguay som inte kan spela fotboll, jag menar.. Dem har inte förstått ännu att man inte använder händerna.
↗ till inläggetMan får använda händerna hur mycket som helst, man är värt ett rött kort efter det (gult om det inte skulle vara målchans?). Det är taktiskt och smart.↗ till inläggetWOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
Får känslan av att du inte kollade på matchen..
Man får inte använda händerna och just därför blir man bestraffad för det.
Jag kan ju säga att när Ghana fick sin straff och missade den hejade jag på dem, men om dom sen skjuter två oerhört oprofessionella straffar som dom gjorde, kan jag inte säga så mycket. Såg så nonchalant ut. Kort ansats, inge kraft alls, dåligt plaserad. Idag är det Argentina - Tyskland, en av VM:s absolut bästa matcher!
↗ till inläggetTyskland och Spanien vill man se i final!Imorgon.. Idag så spelar Argentina mot Tyskland kl 16:00 och Paraguay mot Spanien kl 20:30.
Hoppas naturligtvis på Tyskland och Spanien. :)
tyskland - argentina snart, tyskland ska vidare så klart
0-1 till Tyskland. :)
4 - 0 till Tyskland :)
Tyskland vann!! :) 4 - 0 Bästa VMmatchen? Men det är synd att müller inte får spela nästa match :(
vänta nu..
är det redan semifinal?
har brasilien åkt ur?
Japp, 1-2 mot Holland.
tyskland ska vinna allt, så är det bara
Jaha, då är det Paraguay - Spanien sen. Självklart hejar jag på Spanien.
Om Tyskland inte vinner VM så får jag damp.
Hittills har dom ju krossat allt motstånd, tyvärr slutar det i semifinalen ;)
↗ till inläggetDet får vi verkligen inte hoppas.Hittills har dom ju krossat allt motstånd, tyvärr slutar det i semifinalen ;)
↗ till inläggetVerkar som om du inte kan någonting om fotboll alls. Btw, såg matchen i folkets park i malmö, så du vet.↗ till inläggetFår känslan av att du inte kollade på matchen..WOHOOOOOOOOOOO Uruguay vann. Helt ärligt, Ghana kan inte spela fotboll, gå och satsa på bananplockning, helt ärligt...
OnT: Det var ju några sekunder innan det var slut, och det var säkert en ren reflex som bara händer, shit happends yo.
Hoppas det blir paraguay - Holland i finalen då :)