lol. Vänster på båda :D
Vänster-höger Hänt?
är ambidextriös på både händer och fötter :)
↗ till inläggetär ambidextriös på både händer och fötter :)
OH YEAH
Högerhänt och högerfotad.
fan skrev fel, är höger-hänt och -fotad. tur att jag inte har röstat än. B)
Höger-hänt, höger-fotad.
Om man är ambidexter då? :(
Höger på båda.
Höger på båda, men har inga problem med att använda vänstern. (förutom att skriva för hand)
Är höger-hänt och höger-fotad.
↗ till inläggetHur fan skriver du? räcker inte ett frågetecken?Är du vänster eller kanske höger-hänt???
Låt mej veta!!?!?!?!?!
Och vadå "Låt mej veta!!?!?!?!?!" Hur blev det en fråga? <_<
Jag är höger hänt och vänster fotad.
↗ till inläggetLugna dig nu Zitroz, lugna dig!↗ till inläggetHur fan skriver du? räcker inte ett frågetecken?Är du vänster eller kanske höger-hänt???
Låt mej veta!!?!?!?!?!
Och vadå "Låt mej veta!!?!?!?!?!" Hur blev det en fråga? <_<
Jag är höger hänt och vänster fotad.
Kan man vara högerhänt och vänsterfotad? Aldrig stött på någon sån person, men rätta mig om jag har fel.
↗ till inläggetDet har du antagligen gjort, det är bara inte det vanligaste samtalsämnet liksom.Kan man vara högerhänt och vänsterfotad? Aldrig stött på någon sån person, men rätta mig om jag har fel.
↗ till inläggetKan man vara högerhänt och vänsterfotad? Aldrig stött på någon sån person, men rätta mig om jag har fel.
Ja det kan man
vet själv två som använder höger hand och vänster fot
själv är jag höger hänt och höger fotad
men när jag äter använder jag vänster när jag skär, lättare att trycka ner då, men när jag annars trycker ner saker använder jag höger
↗ till inläggetStötte själv på en sådan person för ett par dagar sedan, hur vi kom in på det ämnet vet jag faktist inte :PKan man vara högerhänt och vänsterfotad? Aldrig stött på någon sån person, men rätta mig om jag har fel.
Själv är jag både och-häntad röstade dock vänsterhänt för det känns mer naturligt att skriva med vänster(lärde mig skriva med vänster), alla andra sysslor känns det lika naturligt med båda händerna. Högerfotad är jag dock :)
Höger på båda 2.
Tack för svar Fortsätt skicka in :D
Höger på båda.