Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S
Fotbolls Vm I Sydafrika
Förlängning. :_
↗ till inlägget:meddum:Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S
Spännande match ikväll. Spanien - Tyskland.
↗ till inläggetDet är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning.Förlängning. :_
Och?!
↗ till inläggetFör att domaren ska se till att förlängningen är 3 minuters spelande. Eftersom det var mycket annat som var på gång (som fouls och jag tror någon skada) så förlänger han tilläggstiden.Det är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning.
↗ till inlägget3-2 till Holland! =D
Hejar på Holland.
Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen. B)
Vad menar du nu?
Holland har inte förlorat under hela 2010 heller tror jag..
Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen.
Om Tyskland eller Spanien vinner så har Holland förlorat mot vinnaren i finalen.
Vilka förlorade Tyskland mot?
Serbien
1-0 till Spanien! :D
Helvete!,Bläckfisken hade rätt.
Yes!!!
Jaha, då åkte Tyskland ut :( Dom har varit så jävla mycket bättre än Spanien detta VM:et så det var ju synd.
Tyskland har varit kassa som vanligt.
Jävligt lam insats av tyskarna faktiskt..
Spanien hadde hela matchen men tyskland hadde väll sina chanser....... men spanien var rätt trogna vinnare.!!!! Heja Spanien ;)
Då får man hoppas på spanskt guld! :D
Spanien förtjänade vinsten.
Nu så ska man heja på Holland då.
↗ till inläggetaa måste helt klart hålla med tyskland har spelat så JÄVLA bra i VM och storsatsat med typ helt nytt lag......Då får man hoppas på spanskt guld! :D
Spanien förtjänade vinsten.
Men spanien hadde helt klart HELA denna matchen... så dom förstjänade matchen hadde fan Grinat om tyskland hadde vunnit eller oavgjort (tyskland på straffar) Spanien förstjänade denna så JÄKLA mkt...