💬
Logga in
Fuska.se

Min Flickvän Har Mustasch

83 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.

Eller vaxa?

Växer ut igen även om man vaxar.

Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig.

Eller vaxa?

Ja självklart. Men läppen kommer hålla sig betydligt lenare en längre tid än om man skulle raka. Vaxa är troligtvis betydligt smärtsammare, vad vet jag, men det är effektivare.

Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst.
13 May 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller vaxa?

Stor risk att hårstråna blir grövre och fler. Som jag sa, laser eller blekning är bäst.

Med blekning löser man inte problemet, man undanskymmer det bara.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Eftersom problemet är "visuellt" så är ju en undanskymning en lösning?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem".

Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;)

Senast ändrad:

16 May 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag slår vad om att hon bara har några små fjun, och att anledningen till att han gnäller är för att han är en pedantisk liten jävel. Minsta lilla defekt/problem och han rusar till Fuska.se för att berätta om andra människors "etikettsproblem".

Snart ser han väl ett litet strå på hennes haka och han rusar hit och skriker om att hon har skägg, ffs. ;)

Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här.

Jag tycker hon borde inte slösa pengar på laser för han tycker det inte är fint, utan köra blekning eller vaxning som dom flesta av dagens kvinnor gör..

Senast ändrad:

Min mormor har mustasch. B)

17 May 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Min mormor har mustasch. B)

Okej, men då vet vi.
↗ till inlägget

Big fucking deal? Han bad oss om hjälp, ska du vara en ignorant, lite mer av en arrogant jävel och inte hjälpa till? Då kan du fara åt varmare ställen, för vi vill fanimej inte ha dig här.

Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Haha! Du kan visst aldrig ge fan i att alltid kommentera vad jag skriver?

Din pappa
Nivå 8 · Veteranfuskare

Många tjejer har fjun på överläppen. Men om det är såpass grova fjun så borde du säga det direkt till henne :P

18 May 2010
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #72

Nu kommer solen så nu bleks de automatiskt. XD

Jag skrinlägger det hela till nästa höst antar jag. :)

Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är inte pedantisk utan tyckte bara det var ett intressant "problem" som jag ville höra andras åsikter om. Inte så att det är något allvarligt precis. Hon har östeuropeiskt ursprung och har mer och framförallt mörkare fjun än de flesta svenska tjejer.

Ah, en Olga!
19 May 2010
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #74
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ah, en Olga!

Nej men hennes mamma och kusin är Olgor.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ah, en Olga!

Haha!
↗ till inlägget

haha det var roligt :lol:

↗ till inlägget
Haha!
+1

edit: råkade citera med för många quotes så ja tog bort dom.

Senast ändrad:

21 May 2010
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #77
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ah, en Olga!

Haha!

Älskar när fördomar stämmer. :)
11 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

"Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp?" - Observera att detta kan ge obehagliga bieffekter.

12 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

"Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp?" - Observera att detta kan ge obehagliga bieffekter.

Så som bumps.

Anmäler för låsning.

11 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling

Det här låter lite oseriöst, men det kan funka:

Skräm henne med en historia som handlade om en tjej med mustach. Till exempel att den tjejen du berättar om blev avstängd från skolan p.g.a mustachen. Då kanske hon rakar överläppen.

Du kan be henne raka av mustachen på ett annat sätt, på ett diskret sätt.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch?

Är det kyssen som är det farliga? :P

Dels estetiskt (jag vill ju kolla in i hennes ögon, inte på hennes mustasch), dels kysspraktiskt. Känner ibland hennes fjun när vi hånglar eller kysser varandra, och det är ju faktiskt ganska avtändande om jag börjar tänka på mustaschen istället för hur mycket jag tycker om att kyssa henne. XD

Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o

Men tänk om hon känner igen din handstil då??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in