💬
Logga in
Fuska.se

Mmo's

21 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Allods online download

Allods online Registration

Allods online är ett mmorpg som liknar wow lite...spelet är i 3d(som ni förstår)...mer in formation Härpcg gav spelet 60% av 100%.

Dragonica Download

Dragonica Registration

Dragonica är ett manga mmo 3d spel som man slåss mot bossar och gör uppdrag...det finns fyra klsser att välja mellan:Archer,Warrior,Magican och Theif.

Castle of Heros Registration

Castle of hero är ett webbläsar mmo som går ut på att bygga upp nivån på din hjälte och senare när du blivit tillräckligt bra kan du ta över vissa byggnader...är textbaserat

uppdaterar med mer sen!!

P.s

det räcker med ett konto till alla Gpotato spel!!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Du behöver bara länka till hemsidorna, registration och download finns redan där.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

vet

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om du ska hålla på såhär kan du ju gärna skriva ett par rader om spelen också.

Nivå 1 · Novis

Asso kan nån stoppa killen? han gör massa trådar om allods där det står bara massa Skit (ursäkta ordvalet)........ Stoppa han orkar inte mer..

Nivå 4 · Lärling

jag har bara sätt honom göra en tråd om allods

Nivå 4 · Lärling

post-73648-1279142611_thumb.png

höhö. :rolleyes:

ont: Kul för dig att du upptäckt den magiska världen om mmo och att du vill hjälpa till, men du hjälper till för mycke lixom. :P

15 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

ont: Kul för dig att du upptäckt den magiska världen om mmo och att du vill hjälpa till, men du hjälper till för mycke lixom. :P

körd i vägg!!

det är en tråd!!!

som jag skapade för flera veckor sen

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

körd i vägg!!

det är en tråd!!!

som jag skapade för flera veckor sen

Och? Du har gjort 6 trådar, vi vet att du försöker hjälpa till som Ranjo sa, men det är för mycket.

Du behöver inte skriva ner allting, det finns redan flera MMORPG listor.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

och?

Det han försöker säga är att du har gjort onödiga trådar med väldigt lite information.

Dina trådar skulle lika gärna kunna vara reklam som är ett regelbrott på fuska.

Dessutom tillför inte den här tråden någonting till forumet, om vi vill spela något mmo så kan man leta runt efter ett på egen hand.

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag tycker det är trevligt med en lista på MMOs. Uppdatera gärna första inlägget :) Jag tycker inte det skadar med några nya trådar.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tycker det är trevligt med en lista på MMOs. Uppdatera gärna första inlägget :) Jag tycker inte det skadar med några nya trådar.

Helt rätt, men om han har en tråd med många spel och lite info om varje skulle det uppskattas mer än om han gör flera trådar med zero info : p

16 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Helt rätt, men om han har en tråd med många spel och lite info om varje skulle det uppskattas mer än om han gör flera trådar med zero info : p

Sant sant, men även flera trådar kan få forumet mer aktivt, och det går inte att neka! =)

Måste hålla med WASD till 100% men försök att få första inlägget lite mer i ordning.

Senast ändrad:

17 Jul 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Är alla typ MMORPG's ?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sant sant, men även flera trådar kan få forumet mer aktivt, och det går inte att neka! =)

Måste hålla med WASD till 100% men försök att få första inlägget lite mer i ordning.

Sök på mmorpg list, typ något sånt i Google, inte så svårt? ;S

Finns redan flera mmorpg listor i andra hemsidor, det sa jag ju på min förra inlägg...

18 Jul 2010
Nivå 5 · Fuskare

Dragonica va fett

Nivå 9 · Veteranfuskare

Bra lista! :D

Nivå 0 · Nykomling

Hej KeeperofMee,

Jag tycker du kanske skulle ha lite mer info- om varje spel. Men bra annars :D

19 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

har skrivit ganska mycket om varjespel