💬
Logga in
Fuska.se

Tips

33 svar · startad

Bete dig.

↗ till inlägget

Bete dig.

Vad menar du?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bete dig.

Vad menar du?

Ja va fan Dirtman! Helvete säger ja ju! Bete dig!
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bete dig.

Vad menar du?

Sköt dig. Var dig själv typ. Var inte menat till dig om du trodde det.. o;

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mysa

Att du tål fysisk kontakt med en homosapien förvånar mig, friday.

Eh, vad tror du om mig?
16 Jul 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>

Men lol <_<

Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet.

Är du helt dum i huvet??? man ska ALDRIG gå på bio när det handlar om din första dejt. Då sitter man bara där två person, helt tysta och säger inte ett ord. Första dejten är det alltid bäst att vara på ett lugnt ställe och kanske äta mat tillsammans. Helst en restaurang då man får vänta på maten så man kan prata mycket och lära sig mera om personen. Bio är i alla fall inte ett alternativ förren femte eller sjätte dejten i alla fall. Det gäller att göra något där man pratar mycket och lär sig mera om personen.

Knark

Sålänge man känner personen så är ju bio ett perfekt alternativ.

17 Jul 2010

jag som trodde första dejt var att sitta mittemot någon i skolans matsal :cry:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du ska inte gå på dejt lilla vän. Du kommer träffa en flicka och ni kommer prata. Kom tillbaka när du vet vad en dejt är och styrkan av orden kärlek och älskar :'>

Men lol <_<

Ta det inte som ett skämt lilla du ^^ Folk i din ålder "hänger" med varandra, vare sig det är två personer eller femton. Gå på bio eller häng i hemmet.

Är du helt dum i huvet??? man ska ALDRIG gå på bio när det handlar om din första dejt. Då sitter man bara där två person, helt tysta och säger inte ett ord. Första dejten är det alltid bäst att vara på ett lugnt ställe och kanske äta mat tillsammans. Helst en restaurang då man får vänta på maten så man kan prata mycket och lära sig mera om personen. Bio är i alla fall inte ett alternativ förren femte eller sjätte dejten i alla fall. Det gäller att göra något där man pratar mycket och lär sig mera om personen.

Dude, vi snackar om 13åringar.

Första daten och dom faller för varandra som stockar.

Det kan vara en jävla promenad och dom är "kära" och "älskar" varandra..

Inte ens i min ålder kör man med restaurang och skit.

Restaurang i ungdomen är oftast "donken". :)

↗ till inlägget

Restaurang i ungdomen är oftast "donken". :)

word
10 Aug 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek.

bjud henne på restaurang eller något.

Med vadå, sin veckopeng?

Hehe :)

11 Aug 2010

På första dejten borde man gå till parken tycker jag

På första dejten ska man göra det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in