Nån som skulle vilja köra lite Red Dead Redemption någon kväll?
Gamertag: Backadd
Nån som skulle vilja köra lite Red Dead Redemption någon kväll?
↗ till inläggetjag har lust med det. fick det igår.Nån som skulle vilja köra lite Red Dead Redemption någon kväll?
någon som har lust att spela följande spel med/mot mig?
cod 4
cod 6
left 4 dead
dark sector
gta iv
red dead redemption
gamertag: darknessroad
Någon som vill spela med mig eller min kompis GT Badduty/Ryssen Ragnar
↗ till inläggetsåg det. men det stog på framsidan "xbox live". men de måste ha menat något annat↗ till inläggetIngen multiplayer på de ju :PIngen som vill spela gta iv?...cod 4? left 4 dead? clive barker's jericho?
Någon som vill spela lite C&C TW? =D
Snart får jag ny tv, då blir det att lite 360 i 1080p :D
Nån som vill lira Halo 3?
MW2, gt: laddawan, adda och skicka inv vettja
någon som vill spela mw2 search ikväll? eller sniper lobby? ^^
Adda NoSight93 om ni vill :P blir antingen efter 21-22 för jag ska ut och övningsköra ^^
Är öppen för RDR, FIFA 10 eller NHL 10 vilken dag som helst.
Gamertag: BjoernenAgust
Vafan, var jag den enda som skaffade Blacklight: Tango Down?
Iaf, om någon har det, vill ni spela? Jag ska komma in i top50 igen.
Sex tillar efter att det kom ut var jag 14 i overall leaderboardsen. :P
Någon som är sugen på att lira Halo 3, Red Dead Redemption eller Gears of war 2 ?
är oftast online efter 18.00 ^^
↗ till inläggetÄven SKATE 3!Är öppen för RDR, FIFA 10 eller NHL 10 vilken dag som helst.
Gamertag: BjoernenAgust
Hur mycket kostar Xbox live? :)
Beror på om du ska köpa i affär eller via 360n.
Via 360n tror jag att det kostar typ 70kr(kommer inte ihåg tack vare att jag köper mitt live i affär)
↗ till inläggeti affär kostar ett år typ 600 kr, via xboxet tror jag det är 565 kr eller nåtHur mycket kostar Xbox live? :)
Beror ju på var du köper det, jag kan få ett år för allt mellan 30 och 120€
Finns det någon som skulle vilja vara med och skapa en svensk kickass clan i MW:2? :medieval:
är det någon som kan fixa in mig i en gratis challenge lobby på mw2? alla vapen, challenges, ammo, attachments, perks
↗ till inläggetBeror ju på var du köper det, jag kan få ett år för allt mellan 30 och 120€
120€? Du kan inte vara seriös..
↗ till inläggetSure, skicka PM med mer infoFinns det någon som skulle vilja vara med och skapa en svensk kickass clan i MW:2? :medieval:
↗ till inlägget↗ till inlägget120€? Du kan inte vara seriös..Beror ju på var du köper det, jag kan få ett år för allt mellan 30 och 120€
Tattarbutiker!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in