Tjenare. undrar vad för nåt man kan göra hemma för att tjäna pengar ?.
Några tips? :)
Tjenare. undrar vad för nåt man kan göra hemma för att tjäna pengar ?.
Några tips? :)
Diska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska?
Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.
Man måste ju få in pengar också. Annars ligger man bara på noll.
↗ till inläggetDiska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska?
Jo du sa det!
det finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv
↗ till inläggetJag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_<Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.
Inte mycket att tjäna pengar på i huset.
Om du är riktigt desperat och dina polare är att lita på, så kan du göra galna grejer för pengar :)
Men gå runt hos dina grannar, fråga om dem behöver hjälp med något.
Tvätta bilen.
Sälj dig.
↗ till inläggetHur menar du? Jag har kört med den tekniken i 2 år och jag har hur mycket pengar som helst nu, kan köpa vad jag vill inom rimliga summor.↗ till inläggetJag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_<Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.
↗ till inläggetdet finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv
Jag tror ingen betalar någon för att hämta posten åt personen....
Edit: Ifall det inte är minst 3km
Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.
Sälj jultidningar vid jul, sälj blommor, sälj...
dig
Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
↗ till inläggetFrågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
Va i he*vette!
Thats alot of money, dude!
↗ till inläggetDin familj råkar inte vara rik?Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
↗ till inläggetJag skulle betala nån för att hämta min post.Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag skulle betala nån för att hämta min post.Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.
Vad får jag?
25€ per månad, du får ta färjan varje dag själv.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in