💬
Logga in
Fuska.se

Watta F**k ? :o

27 svar · startad

Tjenare. undrar vad för nåt man kan göra hemma för att tjäna pengar ?.

Några tips? :)

Senast ändrad:

Diska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska?

Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.

Man måste ju få in pengar också. Annars ligger man bara på noll.

↗ till inlägget

Diska, städa rummet, diska, bädda sängen, har jag sagt diska?

Jo du sa det!

det finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv

↗ till inlägget

Jag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_<

Inte mycket att tjäna pengar på i huset.

Om du är riktigt desperat och dina polare är att lita på, så kan du göra galna grejer för pengar :)

Men gå runt hos dina grannar, fråga om dem behöver hjälp med något.

Tvätta bilen.

Sälj dig.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har testat det under en längre tid men jag får ju ändå inget för det? >:( Slutade med att jag fick ta ett sommarjobb.. <_<

Hur menar du? Jag har kört med den tekniken i 2 år och jag har hur mycket pengar som helst nu, kan köpa vad jag vill inom rimliga summor.
↗ till inlägget

det finns 1000 saker minst... klippa gräset ränsa rabbater, starta loppis,diska,skura,dammsuga,hämta posten (om ni bor i hus),gå ut med husdjur (om ni har) osv osv

Jag tror ingen betalar någon för att hämta posten åt personen....

Edit: Ifall det inte är minst 3km

Senast ändrad:

Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.

Sälj jultidningar vid jul, sälj blommor, sälj...

dig

Senast ändrad:

Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden

↗ till inlägget

Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden

Va i he*vette!

Thats alot of money, dude!

↗ till inlägget

Din familj råkar inte vara rik?

↗ till inlägget

Får någon pengar för att hämta posten eller gå ut med husdjur så är de bra j*vla bortskämda.

Jag skulle betala nån för att hämta min post.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag skulle betala nån för att hämta min post.

Vad får jag?

25€ per månad, du får ta färjan varje dag själv.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in