💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Du Göra Om Du Fick En Önskning?

147 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay.

Lås in dig i en källare.

2 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #42
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vill inte ha ett bra liv, jag vill vara död och inget annat. Då slipper man resten av världen och kan vara för sig själv på riktigt. Det enda jag skulle sakna vore väl Ebay.

Lås in dig i en källare.

Tillsammans med en dator med ebay :)
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lås in dig i en källare.

Fungerar ens Ebay i sverige?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Varför skulle det inte göra ? Dock är det inte spec säkert att beställa saker utomlands.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Att jag hade förmågan att kunna bevittna vilken händelse som någonsin inträffat som helst.

Det kan ungefär jämföras med Dumbledores "minnesskål" eller vad det nu är, men jag ska kunna vara där som en passiv åskådare i vilken händelse som helst (som någonsin har ägt rum).

Senast ändrad:

Att opTic hade ett pc team och att jag ver med i det.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Öh, jo.

PussyCat: Erkänn att du aldrig har köpt saker på Ebay från andra länder. Sålänge du betalar via Paypal är säkerheten högre än inom Sverige i princip. Jag har gjort många affärer via Ebay och det är betydligt enklare, säkrare och snabbare än inom Sverige.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Öh, jo.

PussyCat: Erkänn att du aldrig har köpt saker på Ebay från andra länder. Sålänge du betalar via Paypal är säkerheten högre än inom Sverige i princip. Jag har gjort många affärer via Ebay och det är betydligt enklare, säkrare och snabbare än inom Sverige.

Nej, men enligt folk som köpt/beställt saker utomlands och fått sakerna fraktade (eller inte) är det inte spec stabilt.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Köpa en AC-130 och ha lite trevligt.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Är du seriös?

Nivå 6 · Fuskare

Ett liv utan sjukdomar

Nivå 2 · Novis

Att alla tyckte om mig! :D

Nej, jag är inte emo men det finns folk som är riktigt anti mot mig :o Vet inte varför

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Nej, men enligt folk som köpt/beställt saker utomlands och fått sakerna fraktade (eller inte) är det inte spec stabilt.

Utveckla gärna. De gångerna jag handlat från Ebay har det gått hur bra som helst, har köpt prylar från lite alla möjliga länder. Oftast Storbritannien men ibland Usa, Japan, Tyskland, Frankrike m.fl.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Utveckla gärna. De gångerna jag handlat från Ebay har det gått hur bra som helst, har köpt prylar från lite alla möjliga länder. Oftast Storbritannien men ibland Usa, Japan, Tyskland, Frankrike m.fl.

Fortsätt detta i en Ebay tråd eller i PM / msn. Eller gå och ta livet av er och hoppas ni får vara i fred och inte återföds. Ha!
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lås in dig i en källare.

och när man ändå håller på kan man låsa alla dörrar till källaren och koppla om rören från toaletten så att all skit ramlar ner i källaren istället för östersjön

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lås in dig i en källare.

och när man ändå håller på kan man låsa alla dörrar till källaren och koppla om rören från toaletten så att all skit ramlar ner i källaren istället för östersjön

Nån har visst kollat på lite för mycket Hitta Nemo.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är du seriös?

Ja.
3 Aug 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Oändligt med pengar...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bara så ni vet så skulle 'oändligt' med pengar göra den valuta som ni har pengarna sparade i värdelöst. Pengarnas värde kommer just från att man inte har fri tillgång till det.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Oändligt med pengar...

Agreed

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in