↗ till inläggetJa, men kolla på hans gear & progression, det kommer att ta flera månader att få 190 emblems, han är bättre av med 2/5 och belt/trinket/cape och istället hoppas på tur i voa↗ till inläggetja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen.4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa
edit: gz på page 100 get
Dagshändelser I Wow.
Kört arena och lite wintergrasp bara, inte mycket mer
↗ till inläggetJa, men kolla på hans gear & progression, det kommer att ta flera månader att få 190 emblems, han är bättre av med 2/5 och belt/trinket/cape och istället hoppas på tur i voa↗ till inlägget4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa
ja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen.
edit: gz på page 100 get
har inte sett hans gear/progress
↗ till inlägget↗ till inläggettips är att sikta på att fixa (4) bonusen på din t10 innan du tar trinketen. Trinketen är inte väldigt bra för rets, decent men inte väldigt bra.Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompis
Jo men jag behövde en ny trinket väldigt mycket, hade ganska bra gear innan förutom en blå trinket då
Lvlat raf med en kompis... mage 1-27
edit: fan trodde jag skulle komma till L0L sidan =(
Första gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
↗ till inläggetOch du är DK va?Första gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
↗ till inläggetVad spelar det för roll? :P↗ till inläggetOch du är DK va?Första gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
↗ till inläggetVad spelar det för roll? :P↗ till inläggetFörsta gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
Och du är DK va?
Det får mig att gråta bittra tårar :( En dk som går första gången alla raids, får allt som man själv gått 100 gånger för.
↗ till inlägget↗ till inläggetFörsta gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
Och du är DK va?
Vad spelar det för roll? :P
Det får mig att gråta bittra tårar :( En dk som går första gången alla raids, får allt som man själv gått 100 gånger för.
Då förstår jag. I don't feel your pain bro. Har aldrig orkat farma någonting alls. Lazy player reporting in.
Jag blir sugen och spela WoW varje dag ( Spelar inte det atm )
Min dator är skit, Så jag måste köpa en ny för att WoW ska funka.
↗ till inlägget↗ till inläggetFörsta gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.
Och du är DK va?
Vad spelar det för roll? :P
Då förstår jag. I don't feel your pain bro. Har aldrig orkat farma någonting alls. Lazy player reporting in.
Dude, jag är en warri. Vad spelar de för roll?
LOL sidan :D
OnT: Fortsatt lvla magen till 40
↗ till inläggetOkej, då vet vi det.Jag blir sugen och spela WoW varje dag ( Spelar inte det atm )
↗ till inläggetVill inte att du säger "då vet VI det". Du representerar inte mig. Nästa gång, uteslut mig om du ska säga så till någon. Om du inte menade medlemmarna här på fuska när du sa vi, don't mind me.↗ till inläggetOkej, då vet vi det.Jag blir sugen och spela WoW varje dag ( Spelar inte det atm )
OnT: Köpte playtime för att lira i en månad bara. Körde icc 25 i en polares guild och hade wipe fest på Fester 25 HC. Gjorde dock 11k dps. :)
↗ till inläggetVill inte att du säger "då vet VI det". Du representerar inte mig. Nästa gång, uteslut mig om du ska säga så till någon. Om du inte menade medlemmarna här på fuska när du sa vi, don't mind me.↗ till inläggetJag blir sugen och spela WoW varje dag ( Spelar inte det atm )
Okej, då vet vi det.
OnT: Köpte playtime för att lira i en månad bara. Körde icc 25 i en polares guild och hade wipe fest på Fester 25 HC. Gjorde dock 11k dps. :)
Då vet vi, förutom du Zaff, för du vet inte :(
↗ till inlägget↗ till inläggetJag blir sugen och spela WoW varje dag ( Spelar inte det atm )
Okej, då vet vi det.
Vill inte att du säger "då vet VI det". Du representerar inte mig. Nästa gång, uteslut mig om du ska säga så till någon. Om du inte menade medlemmarna här på fuska när du sa vi, don't mind me.
Då vet vi, förutom du Zaff, för du vet inte :(
Exakt! Så ska det se ut. Zaff the not knowing. I like it.
Kört arena med mina irlpolare (2-8 xD, Resto Druid/Enh Shammy/Frost Mage) Duellat med magen, chillat lite.
Hittat 2 av mina gamla guildpolare + mina gamla guildleader och officer. Funderar på att migra till deras server, dom verkar ju tycka det är helt ok men deras guild är för hardcore för mig :/ Får se vad som händer, dom har social spots så.