💬
Logga in
Fuska.se

Är Du Höjdrädd?

36 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag är inte höjdrädd :D Jag var det för några månader sedan.

Senast ändrad:

Njaaa.

På vääldigt höga höjder så kan jag få svindel.

Annars så nej.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Under vissa omständigheter.

Nivå 7 · Fuskare

Beror helt på "hur" man står. T.ex inuti ett höghus eller på en hög byggställning.

Nivå 4 · Lärling

Nej.

Nivå 4 · Lärling

Ja jag är höjdrädd. Men jag är inte rädd om det är medel höjd. Om typ höjden är 3 meter då kan jag vara rädd.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Lite ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

oja

får panik när någon lyfter upp mig

Nivå 13 · Mästerfuskare

beror på, sitter jag högst upp i en 30 meter hög tall och det blåser så att tallen småknakar och gungar som fan så blir man väl lite höjdrädd. Det killar till i magen när man precis lyfter med ett flygplan, men att flyga på 10000 meters höjd berör mig inte.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sheldon Cooper says: "I'm not afraid of heights, I'm afraid of falling."

Nivå 11 · Veteranfuskare

Beror på i vilket sammanhang.

8 Aug 2010
Nivå 3 · Lärling

Egentligen finns det någon form av höjdrädsla hos varje person, oftast när man t.ex. är uppe på ett högt berg eller klättrar i ett högt träd. Dock reagerar folk olika såklart. Personligen har jag inga större problem med att åka flygplan eller liknande, däremot kan jag ha svårt för utmaningar där jag kan skada mig så höjdrädslan finns hos mig också.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Inte egentligen. Om man står på en hög stege så är det klart man hoppas att man inte trillar ner men det är ingen stark rädsla/fobi för att vistas på höjder.

Nivå 7 · Fuskare

Har inga problem med att t.ex sitta högt uppe i luften i ett flygplan, då är det mest kul.

Skulle aldrig våga hoppa fallskärm dock...

Nivå 0 · Nykomling

Ja, lite kanske.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag är inte rädd för höjder nej. Om jag är 50 meter upp i en säker byggställning t.ex. så är jag inte rädd. Är man däremot på toppen av en rätt så hög stege så blir man lite rädd, men det är ju inte för att man är högt upp utan för att stegen kanske rör sig då och då och att den kan vara ostabil. Jag hade varit lika rädd om det hade varit het lava under mig istället för en hög höjd.

Nivå 5 · Fuskare

Nej inte så värst.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Sheldon Cooper says: "I'm not afraid of heights, I'm afraid of falling."

^This. :)
Nivå 5 · Fuskare

Nej jag är inte höjd rädd. Om man inte räknar med parishjulen på nöjesfält :cry: !

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Inte egentligen. Om man står på en hög stege så är det klart man hoppas att man inte trillar ner men det är ingen stark rädsla/fobi för att vistas på höjder.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in