💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Ni Moderatorer?

335 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Låt oss få ett svar nu tack, nu har sidan varit nere i timtals. ALLT ÄR CENSUERAT i mitt gruppforum. Alla inlägg som handlar om det i chatten är BORTTAGNA!. Får jag fråga vad som pågår?

Varför var sidan nere i några timmar?

Jag skulle uppskatta svar då alla vill ha ett svar nu, vad är det som händer?

Jaadu, jag undrar också.

EDIT: Samma i Andra delen av Fuska också. :(

Senast ändrad:

Trådstartare #3

Dåligt, är forumet hackat eller är det moderatorerna som gjort det? (eller admin..?)

Senast ändrad:

Mest troligt så är sidan inte hackad, utan moderatorerna och admin vill nog reda ut detta i lungn och ro.

Senast ändrad:

Trådstartare #5

Jag undrar varför inte moderatorerna inte svarat så vettigt på ens den första tråden. Varför den blev osynlig direkt. Om den inte skulle blivit det så skulle man ju kunna diskutera det i den första tråden och då löst upp det fort.

2 Moderatorer kollar just nu :o 50% att dom kommer låsa eller?

Tror (hoppas) att denna tråd inte kommer att låsas.

↗ till inlägget

Jag undrar varför inte moderatorerna inte svarat så vettigt på ens den första tråden. Varför den blev osynlig direkt. Om den inte skulle blivit det så skulle man ju kunna diskutera det i den första tråden och då löst upp det fort.

De vill nog reda ut det själv, men jag tycker iaf att vi borde få veta vad det disskuteras om.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

2 Moderatorer kollar just nu :o 50% att dom kommer låsa eller?

De har varit inne rätt länge, antagligen så skriver de inlägg.

Vafasen... <_<

Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

De vill nog reda ut det själv, men jag tycker iaf att vi borde få veta vad det disskuteras om.

Jag håller med där, vi borde få veta det. Hoppas att vi får en förklaring här och nu då det är moderatorer i denna tråd just nu. Ska bli intressant att få veta vad dem håller på med.

Vi råkade ut för en säkerhetsläcka, och stängde av forumet för allmänheten tills vi kunde reda ut vad som hänt.

Okej, "säkerhetsläcka"? :rolleyes:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vi råkade ut för en säkerhetsläcka, och stängde av forumet för allmänheten tills vi kunde reda ut vad som hänt.

Jomen whats up med den där tråden som blev osynlig?

↗ till inlägget
Men varför har ni då raderat alla liknande trådar som handlat om detta? dessa trådar kan ju knappast ha gjort någon skada eller?

Senast ändrad:

Trådstartare #14

Okej, då är det väl lika bra.

Men varför har ni då raderat alla liknande trådar som handlat om detta? dessa trådar kan ju knappast ha gjort någon skada eller?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jomen whats up med den där tråden som blev osynlig?

Dom används i en utredning.

D.v.s flyttade till ett annat forum.

Senast ändrad:

Dessa trådar hade med läckan att göra.

edit

Senast ändrad:

Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?

Trådstartare #19

Nu var det ju flera trådar, bland annat en av min som blev osynliga.

Såg "dave37s" och såg "utredning", konstigt :o?

Detta är ju riktigt intressant, så dave37 har något med utredningen att göra.

(eller ja, a1exander såg det och berättade det!)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?

VA!? Hoppas inte!
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.